AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Hei! Jeg trenger å snakke med noen i dag. Helst en psykolog. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Er det noe steder jeg kan gå? Det er krise Anonymous poster hash: 8e4d1...b9c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Er det et akutt team i nærheten ?Anonymous poster hash: 277ac...477
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 ring legevakta. De kan sikkert et team der eller kan tipse deg om hva som finnes. Anonymous poster hash: 4f78c...e55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå