Gå til innhold

Blir det verre for damer etter hvert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men så er det en gang slik,at jeg og svært mange andre kvinner ikke merker så mye til disse tendensene.Men du må jo bare mene og tro det du vil.Du er ikke kvinne og har ikke erfaringen på kroppen slik vi har.Det hele fremstår bare som en grov generalisering av kvinner og menn.

Innleggene dine oser av bitterhet,og hvis vi først snakker om tendenser,så vil de fleste kvinner si at tendenser til bitterhet er noe av den minst tiltrekkende egenskap en mann kan utvise.

Anonymous poster hash: a6532...a65

Det er vel heller du som blir bitter av å lese det jeg skriver. Jeg har da intet hat eller bitterhet ovenfor kvinner. Jeg sier bare ting som jeg observerer dem, og tar utgangspunkt i hvordan ting har vært opp gjennom historien.

Det at dere føler at dere har opplevd noe annerledes, eller at dere føler at dere ikke gjør som jeg sier, avkrefter ikke nødvendigvis det jeg har å si.

Anonymous poster hash: 6786a...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel heller du som blir bitter av å lese det jeg skriver. Jeg har da intet hat eller bitterhet ovenfor kvinner. Jeg sier bare ting som jeg observerer dem, og tar utgangspunkt i hvordan ting har vært opp gjennom historien.

Det at dere føler at dere har opplevd noe annerledes, eller at dere føler at dere ikke gjør som jeg sier, avkrefter ikke nødvendigvis det jeg har å si.

Anonymous poster hash: 6786a...cc8

Jeg har jo påpekt at jeg ikke merker noe til den trenden du beskriver.Har fortsatt mange å velge mellom og er godt fornøyd,så bitter er jeg absolutt ikke :)

Anonymous poster hash: a6532...a65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo påpekt at jeg ikke merker noe til den trenden du beskriver.Har fortsatt mange å velge mellom og er godt fornøyd,så bitter er jeg absolutt ikke :)

Anonymous poster hash: a6532...a65

Bare fordi at du som er attraktiv ikke merker noe, så betyr det ikke at andre ikke merker det.

Det blir som rike mennesker som nekter å tro at det finnes fattigdom, fordi de aldri har vært utenfor nabolaget. Bare fordi det ikke gjelder deg, så kan det jo gjelde andre.

Anonymous poster hash: 6786a...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi at du som er attraktiv ikke merker noe, så betyr det ikke at andre ikke merker det.

Det blir som rike mennesker som nekter å tro at det finnes fattigdom, fordi de aldri har vært utenfor nabolaget. Bare fordi det ikke gjelder deg, så kan det jo gjelde andre.

Anonymous poster hash: 6786a...cc8

Mitt inntrykk er generelt for begge kjønn:

De som var attraktive som unge er det også når de blir eldre med mindre de lar seg forfalle.

De som var uattraktive som unge klarer enten å knekke koden og bli attraktive eller de forblir uattraktive.

Anonymous poster hash: fccde...b23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi at du som er attraktiv ikke merker noe, så betyr det ikke at andre ikke merker det.

Det blir som rike mennesker som nekter å tro at det finnes fattigdom, fordi de aldri har vært utenfor nabolaget. Bare fordi det ikke gjelder deg, så kan det jo gjelde andre.

Anonymous poster hash: 6786a...cc8

Flere andre i tråden sier de opplever det samme som meg :)

Anonymous poster hash: a6532...a65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere andre i tråden sier de opplever det samme som meg :)

Anonymous poster hash: a6532...a65

Tenkte meg på fest i morgen. Og med dine kompiser :fnise: !!

Anonymous poster hash: 7d1a9...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare fordi at du som er attraktiv ikke merker noe, så betyr det ikke at andre ikke merker det.

Det blir som rike mennesker som nekter å tro at det finnes fattigdom, fordi de aldri har vært utenfor nabolaget. Bare fordi det ikke gjelder deg, så kan det jo gjelde andre.

Anonymous poster hash: 6786a...cc8

Det blir som å si at en mann som blir eldre, tror han blir kjekkere og kjekkere, mens sannheten er at han har ikke lenger draget på ei ung dame, som han selv hadde da han var ung.

Du tror det er bare menn som er visuelle, men der tar du skammelig feil.

Ei attraktiv dame som er flink til å ta vare på seg selv, vil alltid være attraktiv unsett alder, for både yngre og eldre menn.

Wake up!

Anonymous poster hash: a227b...a3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som å si at en mann som blir eldre, tror han blir kjekkere og kjekkere, mens sannheten er at han har ikke lenger draget på ei ung dame, som han selv hadde da han var ung.

Du tror det er bare menn som er visuelle, men der tar du skammelig feil.

Ei attraktiv dame som er flink til å ta vare på seg selv, vil alltid være attraktiv unsett alder, for både yngre og eldre menn.

Wake up!

Anonymous poster hash: a227b...a3f

Selvsagt.....

Anonymous poster hash: 4a91a...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det en gang slik,at jeg og svært mange andre kvinner ikke merker så mye til disse tendensene.Men du må jo bare mene og tro det du vil.Du er ikke kvinne og har ikke erfaringen på kroppen slik vi har.Det hele fremstår bare som en grov generalisering av kvinner og menn.

Innleggene dine oser av bitterhet,og hvis vi først snakker om tendenser,så vil de fleste kvinner si at tendenser til bitterhet er noe av den minst tiltrekkende egenskap en mann kan utvise.

Anonymous poster hash: a6532...a65

Vel jeg er kvinne og jeg har erfaringen på kroppen. Fyren du siterer fremstår ikke bitter overhodet.

Og nå finnes det faktisk en del statistikk som backer opp disse "generaliseringene" - uavhengig av hva din personlige erfaringer er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som kvinne må jeg si at det har blitt vanskeligere å finne seg noen med årene, siden de fleste er i et forhold og man er ingen babe lengre. Når man så dater de som er igjen på markedet er det mye huff!

Anonymous poster hash: cf3fd...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se, jeg gleder med i hvert fall til gamlehjemmet.

Det kan du bare glede deg til. Jeg jobber på sykehjem, vi har 20 kvinner og 3 menn!!

Så det er bare å boltre seg, om du blir gammel.

Anonymous poster hash: b5b20...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...