AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Blir det verre for damer etter hvert som de blir eldre å få tak i en mann? Og gjelder det evt både for sex og forhold?Anonymous poster hash: a6cd5...eb8
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 I følge KG er grensen 30, etter det kan man bare gi opp. Min erfaring er nei, det er ikke vanskeligere, det eneste er at man kanskje treffer færre potensielle partnere i hverdagen, og må være mer aktiv.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 I følge KG er grensen 30, etter det kan man bare gi opp. Min erfaring er nei, det er ikke vanskeligere, det eneste er at man kanskje treffer færre potensielle partnere i hverdagen, og må være mer aktiv. Da blir det jo verre siden det blir vanskeligere, og at de nå faktisk må gjøre en innsats? Færre potensielle partnere ville jeg påstått er verre for dama når hun blir eldre. TS: lær deg å sjekke opp menn når du er ung. Lær deg ferdigheter du kan ta med deg videre som menn verdsetter. Lær deg å snakke med menn. Så slipper du føle deg usikker som en fjortenåring når du som 30+ åring blir nødt til å bli bedre for å kapre deg en mann.Anonymous poster hash: 6786a...cc8
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Da blir det jo verre siden det blir vanskeligere, og at de nå faktisk må gjøre en innsats? Færre potensielle partnere ville jeg påstått er verre for dama når hun blir eldre. TS: lær deg å sjekke opp menn når du er ung. Lær deg ferdigheter du kan ta med deg videre som menn verdsetter. Lær deg å snakke med menn. Så slipper du føle deg usikker som en fjortenåring når du som 30+ åring blir nødt til å bli bedre for å kapre deg en mann.Anonymous poster hash: 6786a...cc8 Man må gjøre en innsats for å treffe menn, ja, men synes det er uproblematisk med internett. Poenget mitt var kun at da jeg var student, ble jeg stadig kjent med nye, både på universitetet og på studentfester. Når man jobber og vennekretsen er mer "satt", treffer man færre og må gjøre en innsats for å bli kjent med nye menn.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Enig at man må gjøre en innsats for å møte en mann. Det blir ikke vanskeligere å møte noen, men kanskje vi er blitt mer "kresen" til hvem vi vil innvolverer oss med. Jeg er 35+ og merker at det er jeg som har satt begrensinger. Menn er det nok av. Uansett jeg møtte min drømmemann i alder av 33 år. Har barn fra før! Heldigvis finnes det ingen aldersgrense for kjærligheten:)Anonymous poster hash: ca9be...386 3
asterix Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Da jeg var 42 og hadde vært alene i et års tid etter samlivsbrudd etter over 20 års ekteskap "fant" jeg en ny mann helt tilfeldig uten å ha lett et minutt, akkurat som den gangen jeg traff eksen. Så nei, synes ikke det er blitt vanskeligere. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Jo eldre man blir, jo flere er i faste forhold, ergo blir det færre ledige å velge mellom. Det gjelder jo uansett kjønn da. Det er ikke verre for damer å finne en ny partner enn for menn... Anonymous poster hash: c2d69...b2f 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 Men det dere må være klare over er at kjønnsdynamikken endrer seg når man kommer over 30årene. Menn får mer verdi og blir mer ettertraktet for forpliktelse. Mens i 20årene hadde de ikke så mye å si. Mens kvinner mister litt av overtaket de hadde pga utseendet, og må jobbe hardere når de blir eldre. Bare se på KG og hvor mange kvinner som er lei av at de blir lurt av menn. Det skjer rett og slett fordi de har mistet mye av makta de hadde tidligere, mens mennene blir mer attraktive og kan velge og vrake. Venter forøvrig på noen som kkommer og avkrefter dette fordi de selv påstår de er mer attraktive nå som de er 30+ enn da de var 20-25. Eller at det jeg sier heeeelt klart er feil. Og at det ikke betyr noe bare fordi de var heldige og fant seg en fyr. Anonymous poster hash: 6786a...cc8 4
OPIgirl Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 For meg er har det aldri vært vanskelig. Jeg er 54 år og traff min nåværende samboer for 5 år siden, og han er yngre enn meg. Nå skal det sies at jeg trener og holdet meg godt. Jeg har ingen rynker eller slapp hud. Så det med at det kan bli vanskeligere med årene er nok individuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Jeg er 36 år, sist ex, som jeg møtte da jeg var 32, var 5 år yngre, kjekk og veltrent. Var ikke vanskelig å finne han. Har og vært i forhold på 6 mnd, med en som var 11 år yngre. Han var toppidrettsutøver. Nå er jeg singel igjen, og dater. Føler ikke det er vanskelig å finne noen. Men jeg blir jo mer og mer sær. Kan legge til at jeg selv er ganske middels da det kommer til utseende og kropp. Men heller ikke noe som skremmer mennene. Anonymous poster hash: f228b...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 Jeg synes ikke det ble vanskeligere å finne en seriøs og skikkelig mann i slutten av 30 årene. Synes 20 årene var vanskelig selv. slet med å vite hva som passet meg og var veldig umoden. I midten av 30 årene ble jeg mere bevisst på hva jeg ville ha av menn og hva jeg ikke ville ha. For eksempel ønsket jeg ikke en mann som drakk mye, gamet eller var økonomisk uansvarlig. jeg visste hva jeg ville ha , en snill mann som var sporty og som holdt seg unna alkohol og festing. en som satte familien først og som hadde ting på stell. da traff jeg en også som hadde disse egenskapene. jeg tro du først må bli bevisst på hva du ønsker , så faller resten på plass. det har ikke så mye å si på alder. om det skulle bli slutt mellom oss, så vet jeg hva jeg ønsker til neste gang. i 20 årene var jeg såpass barnslig at jeg involverte meg med menn det umulig ville gått bra med. som litt eldre er jeg veeeldig bevisst på hva som passer meg. det er da de rette mennene dukker opp føler jeg. en trenger slet tikke gi op om man er 38, 40 eller 50:-) Anonymous poster hash: 81041...d85 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #12 Skrevet 8. mai 2015 Det er jo mange som treffes når de er unge, men som går ifra hverandre seinere i livet, vokser ifra hverandre. Det er ingen aldersgrense på ekte kjærlighet. Det ikke kjønnsbetinget heller. Anonymous poster hash: a227b...a3f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #13 Skrevet 8. mai 2015 Jeg merker ikke mindre interesse på nettdating i hvert fall og er over 30. Får tilbud fra både yngre, jevnaldrende og eldre menn. Anonymous poster hash: fe229...d4e 1
Summers Skrevet 8. mai 2015 #14 Skrevet 8. mai 2015 Sier seg selv, menn dør tidligere så desto eldre man blir desto verre blir kjønnsratioen i kvinners favør.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #15 Skrevet 8. mai 2015 Sier seg selv, menn dør tidligere så desto eldre man blir desto verre blir kjønnsratioen i kvinners favør. ØnsketenkningAnonymous poster hash: fe229...d4e 1
Summers Skrevet 8. mai 2015 #16 Skrevet 8. mai 2015 ØnsketenkningAnonymous poster hash: fe229...d4e Vi får se, jeg gleder med i hvert fall til gamlehjemmet.
Petra75 Skrevet 8. mai 2015 #17 Skrevet 8. mai 2015 Er akkurat like singel i dag som da jeg var 25, så jeg vil si det er omtrent likt 2
Gjest krokodillen Skrevet 8. mai 2015 #18 Skrevet 8. mai 2015 lettere for min del i 30 årene enn det det var i 20 årene
asterix Skrevet 8. mai 2015 #19 Skrevet 8. mai 2015 Sier seg selv, menn dør tidligere så desto eldre man blir desto verre blir kjønnsratioen i kvinners favør. Men hvem sier at kvinner er nødt til å være sammen med eldre eller jevaldrende menn. Finnes da massevis av menn som er yngre, så utvalget er da stort. 2
orien Skrevet 8. mai 2015 #20 Skrevet 8. mai 2015 Skulle jeg tro venninne-gjengen til kona mi, så blir det nok vanskeligere med tiden ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå