AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Ble forkjøla sist lørdag,snørrete og rusken hals og slapp.har vært god i flere dager,hoster litt innimellom..men kjenner nå jeg er litt rusken i halsen igjen(ikke såre mandler ,da de er fjernet for mange år siden ) spørsmålet mitt er:begynte forkjølese med rusken hals,det gikk bort,for så å komme tilbake,er dette normalt? Anonymous poster hash: e128c...12f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Ja, det er ganske normalt. Det kan komme sekundære infeksjoner, eller hovedinfeksjonen har spredd seg litt. Tok meg tre uker å bli kvitt en forkjølelse som gikk for noen uker siden. Fikk bihulebetannelse og halsvondt.Anonymous poster hash: 5379a...2bd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå