Gå til innhold

takknemelig for svar☺


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble forkjøla sist lørdag,snørrete og rusken hals og slapp.har vært god i flere dager,hoster litt innimellom..men kjenner nå jeg er litt rusken i halsen igjen(ikke såre mandler ,da de er fjernet for mange år

siden ) spørsmålet mitt er:begynte forkjølese med rusken hals,det gikk bort,for så å komme tilbake,er dette normalt?

Anonymous poster hash: e128c...12f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ganske normalt. Det kan komme sekundære infeksjoner, eller hovedinfeksjonen har spredd seg litt. Tok meg tre uker å bli kvitt en forkjølelse som gikk for noen uker siden. Fikk bihulebetannelse og halsvondt.

Anonymous poster hash: 5379a...2bd

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...