AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Hei! Jeg har nettopp startet hos psykolog og så lurer på hvor ofte man drar til psykolog? Kan man dra flere ganger på en uke? 🙈Anonymous poster hash: 8e4d1...b9c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Det er opp til psykologen, hva han eller hun mener er tilstrekkelig. Jeg går 1 gang i uka.Anonymous poster hash: 277ac...477
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå