AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Hei :-) Jeg fikk tidligere i år en ganske stor skade på menisken. Jeg skal nå opereres og har derfor noen spørsmål jeg håper noen her på KG kan hjelpe meg med. Blir man sendt hjem fra sykehuset samme dag eller må jeg ligge over natten? Må jeg legges i full narkose? På forhånd tusen takk! :-)Anonymous poster hash: 22639...1d5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Dette er umulig å svare på, da det ikke er noen fasit. Noen er på dagkirurgi, andre legges inn dagen før, opererer neste dag og ligger en natt til for å kontrollere smerten etter inngrepet. TIVA er mest vanlig anestesi (Total intravenøs anestesi) som er veldig trygg. Du vil få et brev fra sykehuset/klinikken noen uker før hvor det står hva du skal. Du kommer også til å snakke med både operatøren (kirurgen) og anestesi når du kommer dit og du kan da spørre om alt du lurer på. Det er lurt å skrive en liste, så du ikke glemmer noe Anonymous poster hash: 7013f...950
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå