KalloRilla Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Jeg skal til Lillehammer neste helg. Noen tips til hvor det er greit å bo??? Tenker da hotell. Litt greit at det skjer noe der på kvelden eller at det ligger i gangavstand til sentrum i forhold til pub/nattklubb. Er det ellers ting som bør sees?
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #2 Skrevet 27. august 2004 Ting du kan se på er jo Maihaugen, men åpningstider osv. er jeg ikke sikker på. Ellers er gågata veldig koselig å tusle rundt i. Hotell er jeg ikke bevandret i, for jeg har svigerfamilie i nærheten, men jeg vet at Hotell Norge (et Radisson-hotell) ligger i nærheten av Maihaugen. Hilsen Lille meg
Grooo Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 Her finner du masse linker til Lillehammer: Kvinneguidens reisesøk: Lillehammer
pusla Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Jeg har bodd på Radisson på Lillehammer flere ganger - fint hotell og gangavstand til sentrum. Kan også anbefale å spise på Blåmann, må dit hver gang jeg er i Lillehammer.
KalloRilla Skrevet 27. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2004 Takker for svar Jeg har sett litt på linken din Grooo, og har et vist inntrykk. Jeg er liksom at av info materiale skal selge stedet og det igjen kan ofte være helt feil inntrykk i forhold til det personer som har besøkt stedet opplever. Utfra det igjen er det så greit å få innputt fra dere KG're som har besøkt Lillehammer eller bor der. Legger meg Blåmann på minne pusla og lurer litt på hvordan spisested dette er
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #6 Skrevet 29. august 2004 Radisson SAS ligger litt for langt unna sentrum for min del, hvis du ikke er tilhenger aå gå langt i oppoverbakke etter e kveld på byen... Anbefaler Mølla hotell, Breiseth eller Rica, som ligger midt i kjernen av byen. Anbefaler en tur langs mesnaelva:) Spisested: Bryggerikjelleren! Utrolig god biff og koslig amosfære:) Hilsen lillehammringen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå