AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Hvordan er det om man er diagnostisert med moderat eller alvorlig depresjon, bør man holde seg helt borte fra alkohol..? Noen som har noen erfaringer å dele? Kan man ta seg noen øl en gang i mnd. f.eks, eller bør man vente til man er frisk fra depresjonen (og fungerer normalt igjen)..? Anonymous poster hash: 9fa5a...a9b
Kira-delta Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Det går helt greit å drikke alkohol for noen, andre ikke. Du må nesten se på ditt tidligere forhold til alkohol, om det har vært episoder hvor følelser blir avløst etter inntak, og se på reaksjonene. Du kjenner deg selv best.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Jeg kan fint ta noen øl, men blir jeg full går det ofte galt. Da kommer alt av følelser til overflaten, jeg gråter mye og skader meg selv. Jeg holder meg til noen enheter eller sørger for å ha mannen i nærheten. Bare det å ha han nær kan være god nok støtte til at jeg ikke vipper over hvær gang jeg blir litt mere en brisen. Nå høres det ut som jeg drikker mye ofte, men det gjør jeg ikke, kun noen ganger i året. Har hatt tyngre deppresjon i ganske mange år.Anonymous poster hash: 80e8c...2ac
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Jeg kan fint ta noen øl, men blir jeg full går det ofte galt. Da kommer alt av følelser til overflaten, jeg gråter mye og skader meg selv. Jeg holder meg til noen enheter eller sørger for å ha mannen i nærheten. Bare det å ha han nær kan være god nok støtte til at jeg ikke vipper over hvær gang jeg blir litt mere en brisen. Nå høres det ut som jeg drikker mye ofte, men det gjør jeg ikke, kun noen ganger i året. Har hatt tyngre deppresjon i ganske mange år.Anonymous poster hash: 80e8c...2ac Takk for svar! Er det slik at trangen til å skade deg selv kun er til stede når du drikker? (Eller har du kjent på dette i edru tilstand også?) Er dette jeg er redd for. Har ikke trang til å skade meg selv som edru, men er redd at det skal skje om jeg drikker alkohol... Anonymous poster hash: 9fa5a...a9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå