Gå til innhold

Sjampinjong i taco?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En kollega sa hun pleide å ha sjampinjong i tacoen sammen med kjøttdeig. Ble litt nysgjerrig på å prøve, men er det noen her som har prøvd det og evt kan anbefale det?:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fysjamei

Anonymous poster hash: ba125...413

• Liker 2
Skrevet

Kan man ikke ha hva man vil? Liker du sjampinjong så prøv. Jeg liker vannmelon i taco jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Champignon can til nøds anbefales i lukkede bokser som ikke åpnes. Ingen andre typer sopp anbefales overhodet, og spesielt ikke til taco.

Anonymous poster hash: fdee0...146
Skrevet

Høres godt ut! Det skal jeg prøve :)

Skrevet

Fersk champignon er sikkert digg det. Champignon på boks er usmakelig og kjedelig! Prøvde det når jeg tok feil av en pakke med mais, og endte opp med champignon.

Men smaken er som baken... :-)

• Liker 1
Skrevet

Fersk champignon er sikkert digg det. Champignon på boks er usmakelig og kjedelig! Prøvde det når jeg tok feil av en pakke med mais, og endte opp med champignon.

Men smaken er som baken... :-)

Sverger til fersk jeg også, hermetisk smaker rett og slett høgg, haha. Kjøpte ferske idag, så får prøve og trøkke de i tacoen:) takk for svar alle!

• Liker 1
Gjest imperio
Skrevet (endret)

Jeg gjør det, men så elsker jeg sjampinjong, bruker det i nesten alt, spaghetti, lasagne, mousakka... ja alt :fnise:

Noen ganger bruker jeg bitte litt bacon i taco-mixen også. Og så klart, kylling (slik salat kylling). Sammen med rømme, ost og hvitløks rømmedressing så er det himmelsk!
Oh nå fikk jeg sykt lyst på det :fnise:

Hermetikk er gørr! Det er møkk rett og slett. Jeg har alltid fersk sjampinjong i kjøleskapet, kjøper hver dag, eller annen hver dag, spørs hvor fersk den er i butikken :D

Må legge til:
Jeg steker kjøttdeigen i en panne, og sjampinjongen i en annen (og baconet etter sjampinjongen, ikke sammen), så legger jeg alt sammen i en stekepanne og tar i kryddermixen.
Vet om folk som aldri steker sjampinjongen helt, bare hiver det oppi med kjøttdeigen for eksempel, da blir den ikke skikkelig stekt.

Endret av imperio
Skrevet

Kan man ikke ha hva man vil? Liker du sjampinjong så prøv. Jeg liker vannmelon i taco jeg.

Vannmelon hørtes spennende ut! Har en skalk liggende, så får kjøre på med det og :)

Skrevet

Vannmelon hørtes spennende ut! Har en skalk liggende, så får kjøre på med det og :)

I fjor sommer laget jeg meg stekt laks med fullkornslefser,rømme og vannmelonsalsa. Det var nydelig.
Skrevet

Jeg gjør det, men så elsker jeg sjampinjong, bruker det i nesten alt, spaghetti, lasagne, mousakka... ja alt :fnise:

Noen ganger bruker jeg bitte litt bacon i taco-mixen også. Og så klart, kylling (slik salat kylling). Sammen med rømme, ost og hvitløks rømmedressing så er det himmelsk!

Oh nå fikk jeg sykt lyst på det :fnise:

Hermetikk er gørr! Det er møkk rett og slett. Jeg har alltid fersk sjampinjong i kjøleskapet, kjøper hver dag, eller annen hver dag, spørs hvor fersk den er i butikken :D

Må legge til:

Jeg steker kjøttdeigen i en panne, og sjampinjongen i en annen (og baconet etter sjampinjongen, ikke sammen), så legger jeg alt sammen i en stekepanne og tar i kryddermixen.

Vet om folk som aldri steker sjampinjongen helt, bare hiver det oppi med kjøttdeigen for eksempel, da blir den ikke skikkelig stekt.

Nammis! Gode forslag, hadde jeg enda likt rømme og dressing, haha! Er blant dem som bare pælmer oppi sjampinjongen jeg også, men skal prøve og steke den først idag :) gleder meg vilt til middag nå :D takk for svar!

Skrevet

I fjor sommer laget jeg meg stekt laks med fullkornslefser,rømme og vannmelonsalsa. Det var nydelig.

Høres herlig ut!
Skrevet

Jeg bruker alltid oppskåret boks-sjampinjong, steker det etter at kjøttdeigen er stekt, i samme panne på høy varme. Veldig godt, og fyller opp tacoen på en sunn måte :)

• Liker 1
Skrevet

Rå shampinjong er godt i taco. Jeg liker også å ha rødskrubb (forvellet) i bønnerøra eller stekt sammen med squashog chilli. Begge deler er tacotilbehør. Det er sikkert mulig å bruke shampinjong i stedet for skrubb.

• Liker 1
Skrevet

Var kjempegodt :)

Skrevet

Jeg har alltid masse fersk sjampinjong sammen med kjøttdeigen, en enkle måte å spare litt penger.

• Liker 1
Skrevet

Kunne godt brukt det :)

Skrevet

Jeg trodde champignon i taco var ganske vanlig. Jeg elsker det, og kutter gjerne opp 5-6 store, ferske champignon og hiver det i panna sammen med kjøttdeigen. Fin måte å spare på kjøttdeig og få et sunnere måltid.

Champignon på boks smaker ikke like bra, og siden de er fulle av væske har de en tendens til å poppe ut av panna og søle fælt på komfyren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehm.. sjampinjong på boks klarer jeg ikke.. fordi.. ehm flaut, men det kommer ut "helt" når du bæsjer :flau:Jeg klarer det bare ikke, ekkelt å tenke på at det ikke blir "oppløst" i magen. Samme med mais, synes det er forferdelig å tenke på. :fnise: Så jeg foretrekker fersk, og spiser aldri boks sjampinjong. Noen pizzasjapper bruker hermetikk sjampinjong, og da pilker jeg det av, selv om at jeg elsker sjampinjong.

Anonymous poster hash: 2ddb3...2d5
Gjest Ennasus
Skrevet

Elsker sjampinjong!! (fersk) Har fått helt dilla på det etter jeg fikk servert kokt sjampinjong sammen med torsk på restaurant :P God som kokt, stekt, rå...Tror det hadde vært godt i taco ja :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...