Gå til innhold

Avbryte mensen?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg går på oralcon og har gjort det en stund. Jeg pleier sjeldent å hoppe over en uke, men om jeg går lenge uten å få mensen begynner jeg å få småblødninger. Dette skjedde forrige uke, så jeg tenkte at jeg kunne ta mensenuken da for denne helgen passer det VELDIG dårlig å ha mensen.

Jeg tok min forrige p-pille på lørdag, og mensen kom ikke før tirsdag. Nå har jeg ganske mye mensen, er det en måte jeg kan avbryte mensen på? Vil helst ha den bort til i morgen. Kan jeg ta to piller eller noe? Har også synfase og cerazette tilgjengelig.



Anonymous poster hash: e51f6...655
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om mensen allerede er kommet, må du nesten bare la det gå sin gang. Ikke finn på ta flere piller!!

AnonymBruker
Skrevet

Kort og godt, nei.

Når først bortfallsblødningen har kommet, kan du ikke gjøre noe for å stoppe den.



Anonymous poster hash: 4e236...887

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...