AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Hei, jeg går på oralcon og har gjort det en stund. Jeg pleier sjeldent å hoppe over en uke, men om jeg går lenge uten å få mensen begynner jeg å få småblødninger. Dette skjedde forrige uke, så jeg tenkte at jeg kunne ta mensenuken da for denne helgen passer det VELDIG dårlig å ha mensen. Jeg tok min forrige p-pille på lørdag, og mensen kom ikke før tirsdag. Nå har jeg ganske mye mensen, er det en måte jeg kan avbryte mensen på? Vil helst ha den bort til i morgen. Kan jeg ta to piller eller noe? Har også synfase og cerazette tilgjengelig. Anonymous poster hash: e51f6...655
Chanque Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Om mensen allerede er kommet, må du nesten bare la det gå sin gang. Ikke finn på ta flere piller!!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Kort og godt, nei. Når først bortfallsblødningen har kommet, kan du ikke gjøre noe for å stoppe den. Anonymous poster hash: 4e236...887
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå