Gå til innhold

Menn som elsker store romper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en mann som elsker store romper. Og jeg har en stor sprettrumpe. Og han klarer jo ikke å skjule hvor godt han liker den.

Men håper jo han liker resten av meg og. Dette er første mannen jeg har møtt, som virkelig elsker romper.

Lurer på om det er andre damer som har vært sammen med sånne menn, og hvor mye fokus har det blitt på rompa? Blir det for mye?

Eller menn her inne som elsker store romper, og hvor opphengt er dere i rompa under sex?

Anonymous poster hash: 1fa16...966
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min er en ordentlig rumpemann, og det er en del fokus på rumpa, ja. Det henger nok sammen med at han er helt gal etter analsex, haha. Jeg synes det går helt fint, liker ass-play o.l. veldig godt selv, men det evinnelige maset om analsex kunne jeg helt fint vært foruten :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvorfor man tenner på dette? Det er jo dritemaskinen til kvinnene, altså bokstavelig talt hvor den mest ekle delen av henne kommer ut?

Anonymous poster hash: 83233...1ba
  • Liker 4
Skrevet

Jeg foretrekker absolutt damer med former, dvs. litt brede hofter og litt kraftig rumpe.Dette betyr definitivt mere for meg enn størrelsen på puppene. For min del har dette ingen spesiell sammenheng med analfiksering/analsex. Kjæresten min og jeg har analsex innimellom, men jeg tror nesten at hun er mer ivrig på det enn jeg, selv om jeg og syns det er morsomt innimellom.

Jeg syns bare de damene med litt mere hofter og rumpe ser mere feminine ut, rett og slett. Bedre å ta på er de og, deilig å la hendene gli over mage, hofter, rumpe og lår. Jeg liker spesielt å stryke henne over nederste delen av ryggen, akkurat i overgangen til den runde rumpa hennes :herremann:

AnonymBruker
Skrevet

Noen liker rumper og andre pupper.

De rumpemennene jeg har vært sammen med har kanskje fokusert litt på rumpa mi, men ikke mer enn at de likte å gripe tak i rumpa mi under sex. (Analsex har de jeg har vært sammen med ikke fokusert mest på)

Anonymous poster hash: 95475...61e
Gjest HarryDotter
Skrevet

Myk stor damerumpe jeg kan klemme og kose med....daske forsiktig på......kysse og stryke med.

stoked.gif

hh.gif

AnonymBruker
Skrevet

Rumpe! Ikke rompe! Faen ass!!

Anonymous poster hash: 1a439...c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...