Gå til innhold

Jeg har hatt sosialt selvmord..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan komme med en flause jeg også.

Har nok en million, men dette var den første jeg kom på.

Dette var på ungdomsskolen - husker ikke hvilket trinn.

Utenfor klasserommet hadde vi et handicap-toalett. De fleste brukte det, siden de andre toalettene lå i kjelleren (altså tre etasjer under).

Vi hadde 10-minutters pause mellom to timer, så skulle bare en kjapp tur på do. I det jeg kom dit kom en annen fyr ut av det. Herre-GUD som det stinket! Han hadde virkelig lagt kabler!

Men jeg måtte på do, så gikk inn. Så snart jeg gikk inn kom klassens kuleste og satt seg utenfor do-døra i kø. Dette var vel de 3-4 mest populære i klassen (og jeg hadde en major crush på en av dem).

Jeg var livredd for å gå ut mens de var der, fordi jeg var redd de skulle tro det var jeg som hadde bæsja og nedstinka toalettet.

Så jeg tenkte "ah, jeg venter bare de resterende fem minuttene av friminuttet! De må jo gå til time snart".

Jeg ventet, ventet og ventet... De gikk aldri! Plutselig hadde det gått ti minutter og timen hadde start for lenge siden. Jeg kunne ikke stå der inne lenger!

Så jeg gikk ut... Superduperflau. Lukta var like sterk - og de hadde nok ingen tvil om hvem det var siden jeg var der inne i 10 MINUTTER!

Om jeg gikk ut etter ett minutt, da jeg var ferdig, kunne de kanskje tenkt seg til at det var noen andre. Jeg ødela alt :fise::rodme:

Tenk at de populære ungdommene + han jeg var megaforelska i hadde luktet på "min" bæsjlukt. Gaaaah

Nå er dette snart 10 år siden, så er ganske over det, men kjenner ennå at jeg blir flau av å skrive dette :P

Det gikk forresten fint. Ingen sa noe eller ga meg noen blikk, så jeg overreagerte sikkert litt. Akkurat som du gjør nå :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjokkert::sjokkert: :sjokkert: :skratte: :skratte: :skratte: Rett og slett bååde tragisk, flaut OG komisk dette!!! Huff, håper de fleste tok det greit!!

Til ts, de fleste vil ikk henge seg opp i om telefonen din ringer i timen. Kanskje en kommentar og to samme dagen, men ikk emer enn det. Dett ehender ofte i dagens samfunn, og denne gangen var det du som var litt uheldig! :hug:

Anonymous poster hash: f5cf5...94c

Det gikk bra :) Den eldre garde ble litt stramme i maska, mens resten slet med å holde seg alvorlige..... Ble ei skikkelig familiehistorie som kommer til å leve videre i generasjoner :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp helt av! Alle gjør vi flauser og dummer oss ut. Det er mest du selv som tenker på det.

Det beste du kan gjøre er å late som ingenting. Dersom noen slenger kommentarer om det er det bare å late som om du i etterkant selv syns det var litt komisk. Prøv å le det bort, bare si at du ble litt flau og ikke helt visste hva du skulle gjøre. Og så ler du litt av deg selv.

:)

Anonymous poster hash: f57fd...647
Skrevet

Jo du kan ha sosialt selvmord. Du kutter ut all kontakt med de gamle vennene dine, så sitter du igjen og har selv ødelagt det sosiale livet ditt

Du begår fortsatt sosialt selvmord?

Er det norsken min som er helt på jordet, det høres helt feil ut for meg å si 'ha sosialt selvmord'

Det korrekte uttrykket er "å begå selvmord", ja. Ikke "å ta selvmord" og i hvert fall ikke "å ha selvmord". Men vi skjønte jo alle hva hun mente...

Skrevet

Det korrekte uttrykket er "å begå selvmord", ja. Ikke "å ta selvmord" og i hvert fall ikke "å ha selvmord". Men vi skjønte jo alle hva hun mente...

Vi skjønte alle hva hun mente ja, men det er jo greit å si i fra at det er feil, slik at hun vet det. Eller?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

(ang mobiler som ringer på upassende tidspunkt... : Jeg var i begravelse til mannen min si bestemor. Ved gravstedet da alle sto rundt graven og kisten ble senket ned så ringte telefonen til ene nevøen til mannen min vanvittig høyt, og sangen som ble spilt var AC/DC sin Highway to hell! Og han klarte bare ikke å slå den av! Han løp rundt på andre siden av kirka stakkars og kom ikke tilbake igjen før i etterlaget vi hadde etterpå.... Det var flaut for han det!)

:sjokkert::skratte::skratte::skratte: Også DEN sangen, da!! :skratte: Stakkars fyr. :danse:

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

TS: Det var sikkert flaut der og da, men ikke noe som fester seg i minnet til andre med mindre du gjør en stor sak ut av det. Gå på skolen, sier folk noe, så var du selvsagt flau og le det bort. Om en uke eller to så er alt glemt. -og om ringetonen er så flau, så skift den ;)

(ang mobiler som ringer på upassende tidspunkt... : Jeg var i begravelse til mannen min si bestemor. Ved gravstedet da alle sto rundt graven og kisten ble senket ned så ringte telefonen til ene nevøen til mannen min vanvittig høyt, og sangen som ble spilt var AC/DC sin Highway to hell! Og han klarte bare ikke å slå den av! Han løp rundt på andre siden av kirka stakkars og kom ikke tilbake igjen før i etterlaget vi hadde etterpå.... Det var flaut for han det!)

:skratte: Stakkars gutten. Men den der var jo bare utrolig festlig!

AnonymBruker
Skrevet

Du begår fortsatt sosialt selvmord?

Er det norsken min som er helt på jordet, det høres helt feil ut for meg å si 'ha sosialt selvmord'

ts: Jeg beklager. Det er nok heller min norsk som ikke er så bra, men nå er ikke jeg heller norsk :)

Anonymous poster hash: f5a61...b62

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gikk bra :) Den eldre garde ble litt stramme i maska, mens resten slet med å holde seg alvorlige..... Ble ei skikkelig familiehistorie som kommer til å leve videre i generasjoner :fnise:

er dette seriøst ?

Skrevet

ts: Jeg beklager. Det er nok heller min norsk som ikke er så bra, men nå er ikke jeg heller norsk :)

Det er da ingenting å beklage seg for :) Jeg tenkte bare å si ifra :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

TS: Din historie var ikke flau i det hele tatt syns jeg... Slapp av, det er nok mer flaut for de i klassen din som aldri har noen som ringer til dem (hvis årsaken er mangel på "sosialt liv" og venner...)

Det flaueste i hele tråden var jo denne: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Jobbet i et stort selskap en gang der konsernsjefen bæsjet på seg og det rant nedover bena og på gulvet der vi hadde allmøte!

Flaut...han tok visst medisiner som forårsaket det.

Anonymous poster hash: 1b219...d92

Huff...dette må jo være den verste situasjonen EVER! Jeg har bare 1 gang har diarée så langt i livet...og det er ikke alltid man rekker frem til toalettet hvis det er alvorlig diarée... :( (det merker jeg den gangen jeg var matforgiftet, men det skjedde heldigvis hjemme i min egen stue og jeg var alene hjemme...)

Den flaueste historien jeg har hørt før, var om en brud som hadde nervøs mage i sitt eget bryllup, og måtte løpe vekk fra alteret pga plutselig diarée... :frown: Da kan man snakke om å ville "synke i gulvet" av skam/"sosialt selvmord", selv om det jo ikke er selvforskyldt å bli syk i magen...

Anonymous poster hash: 93f8c...894
Skrevet

Det finnes ganske mange ting som er mye flauere, men man må bare ta seg sammen og ikke tenke noe mer over det :)

Jeg har gjort mange flaue ting og sagt en del "gullkorn" :fnise:
Men jeg lever nå enda :)

Skrevet

er dette seriøst ?

Jupp.

Skjedde for en sånn ca 10 år siden.

Nevøen var en skikkelig rocka mann i begynnelsen av 20-årene da dette skjedde. Type skinnjakke, bikerboots, tatovringer, kjører motorsykkel, så ikke noe unormalt at han hadde AC/DC som ringetone. Var ikke mange minuttene det sto på mens han febrilsk forsøkte å slå av telefonen før han løp avgårde bak kirka, men likevel..

AnonymBruker
Skrevet

Hallo, dette er jo ikke en flause engang. Mobiler ringer jo i hytt og gevær. Nobody cares. Nobody cares..

Anonymous poster hash: 2e77d...804
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ingen vil kjenne deg igjen, med tanke på hvor normalt dette er.

Spesielt i skoletiden. Men da jeg gikk på skolen var det de kuleste i klassen som ødela ved at telefonen ringte i timen :P Tiden har endret seg til å bli mer "classy" har jeg skjønt.

Uansett - du slår ikke hun som feis høyt og lagde en fæl lukt foran klassen. Det synes jeg høres megaflaut ut! :P Og hun sier at det var glemt en uke etter. Så ditt er nok glemt alleredet

ts: jeg gikk faktisk fra tingene mine så jo ....

Skrevet

Hvis det får deg til å føle deg bedre har jeg en flause jeg selv har begått:

Det var første skoledag på høyskolen. Jeg er veldig vimsete av meg, og sleit med å finne det riktige rommet vi skulle møte opp på.

Jeg fant endelig riktig klasserom og i det jeg løp bort til klasserommet åpnet noen andre døra slik at jeg fikk døra rett i fleisen. Jeg skreik: FAEN, rødma og gikk og fant meg en plass. Fikk MANGE rare blikk, også merka jeg at det dryppet blod ned på pulten.. Jeg hadde blod i hele ansiktet, haha.

I tillegg var dette en kristen høyskole, og vi var ikke såå mange elever! :P

• Liker 3
Skrevet

Telefoner ringer titt og ofte. Irriterende er det, men legger ikke engang merke til hvem det er, ofte ulike personer fra gang til gang. Noen sliter også med å få skrudd av lyden, men ikke noen big deal det heller :) Går nok superfint dette her skal du se!

Kan fortelle om de to flausene jeg kom på i farta (og ja, jeg har sykt mange!):

- Jeg var på kino med min minste søster. Jeg hadde på meg et tungt skjørt og mørk strømpebukse. Hadde vært på toalettet, og fant søsteren min ventende i folkemengden som skulle inn på kino. Hun hadde begynt å spise av godteriet sitt, noe hun ikke fikk lov til, så jeg satte i den skarpe stemmen. Noen prikket meg på skulderen, jeg bråsnudde meg og glefset et surt "ja, hva er det?!". En hyggelig dame stod bak meg og sier rolig "du har skjørtet ditt nede i strømpebuksa!". Jeg kjenner meg selv på rumpa og oppdager til min forferdelse at jeg står der i folkehavet med skjørtet stappa så godt ned i strømpebuksa som mulig på hele bak-kroppen! Det kom aldri noe svart hull å slukte meg :(

- Jeg var med på en stor forestilling med mange kostymebytter da jeg var rundt 16 år. Lydmannen var en gutt tidlig i 20-årene som de fleste av oss synes var dritsøt ;) Pga. mangel på garderober fant jeg meg en kostymebytteplass øverst i trappa som førte til scenen. Døra derifra førte til kommunens musikkskole, som jeg visste var stengt da det var helg. I mellom to nr i generalprøven drar jeg kjolen over hodet og står i strømpebukse og hudfarget undertøy (ikke særlig pent dette altså!), mens vi diskuterer hvor kjekk denne lydmannen er. Idet kjolen er dratt av og jeg åpner øynene, står HAN der i døråpningen...jeg tror jeg kunne falt ned trappa om jeg ikke hadde støttet meg til veggen. Han sa heldigvis bare "oi!" og ble sprutrød før han forsvant og lukket døra igjen. Klarte ikke å se hverandre i øynene etter dette. Og det verste var at han var lydmann ved flere anledninger i årene etter...

• Liker 3
Skrevet

For å være helt ærlig, tror jeg at det faktisk var værre at du løp ut. Da skjønner de andre at du syntes at det var utrolig pinlig/flaut og tar det selv for høytidelig. Det best er bare å slappe av og prøve å late som ingenting, slik at det virker naturlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ts: jeg er så redd for å bli gjenkjent.. men ja mobilen ringte høyt. jeg klarte ikke å skru av. den hengte seg opp også med en så rar ringetone jeg har.... jeg bare løp ut av klassen og kom ikke tilbake nei..

Prøv å blø gjennom de lyse buksene, du, og ikke legge merke til hvorfor folk hadde stirret sånn før etter timen.

Anonymous poster hash: 227e6...b7b

AnonymBruker
Skrevet

Husker en gang i fjor da jeg skulle til USA, flyturen tar mange timer så jeg måtte sove på flyet.

Jeg fikk sete ved siden av en amerikansk fyr, og vi begynte å småprate og slikt.

Så etterhvert som tiden gikk og jeg ble trøtt så tok jeg på meg pleddet og prøvde finne en passende sovestilling. De fleste på flyet holdt på å sovne de også, så det var ganske stille.

Ca 20 min etter at jeg endelig duppet av våknet jeg av en lyd, og den lyden var en ganske høylytt fis -fra meg.

De foran oss hørte den også fordi jeg hørte småfliring,han ved siden av sto opp og gikk ....

Jeg trodde jeg skulle dø. Bare jeg tenker på det nå så blir jeg så sykt flau. :(

Anonymous poster hash: f1200...602
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...