AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lyst til å finne en spade og grave meg selv ned i jorden... Det var så fælt at jeg løp fra skolen og rett hjem. Lot alt stå igjen. Hvordan kan jeg klare å møte på disse menneskene i gjen? Anonymous poster hash: f5a61...b62
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Hva gjorde du da? Anonymous poster hash: 0ee43...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Litt mer informasjon om dette hadde vært fint... Anonymous poster hash: df8ea...651 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Hva slags situasjon er det snakk om? Anonymous poster hash: 21e33...fb5 1
Ciara Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Mer informasjon hadde vært bra, ja. Men generelt kan jeg jo si at det neppe er så ille som du tror. Vi mennesker har en tendens til å overvurdere våre egne tabber. Javel, så dummer man seg ut, om to uker er det sannsynligvis glemt! 9
Yzma Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Ikke for å være veldig pirkete, men det heter 'begått' du kan ikke ha sosialt selvmord ;P Det ordner seg nok, sosialt selvmord er nok ikke like permanent som selvmord. 11
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 En gang i 7. klasse var det en annen i klassen som begynte å kile meg. Det var litt kjedelig, for da klarte jeg ikke å holde inne den gigantiske fisen lenger. Det ble mye lyd og mye lukt i den samlingsstunden.... Glemt en uke etterpå. Anonymous poster hash: 0ee43...e8d 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 ts: jeg er så redd for å bli gjenkjent.. men ja mobilen ringte høyt. jeg klarte ikke å skru av. den hengte seg opp også med en så rar ringetone jeg har.... jeg bare løp ut av klassen og kom ikke tilbake nei.. Anonymous poster hash: f5a61...b62
Ciara Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 ts: jeg er så redd for å bli gjenkjent.. men ja mobilen ringte høyt. jeg klarte ikke å skru av. den hengte seg opp også med en så rar ringetone jeg har.... jeg bare løp ut av klassen og kom ikke tilbake nei.. Anonymous poster hash: f5a61...b62 Dette gjør ingenting. Jeg aner ikke hvor mange som har opplevd at telefonen ringer når det ikke passer. Hvis du nå bare går tilbake til skolen og later som ingenting er det VELDIG fort glemt. 4
skruf Skrevet 7. mai 2015 #11 Skrevet 7. mai 2015 Slapp av og pust med magen! Dette var jo ikke så ille, og langt fra det verste som kunne ha skjedd! Ville vært mye verre hvis du f.eks hadde fått akutt diare og ikke rukket frem til do i tide.... Gå på skolen i morgen, oppfør deg som vanlig og lat som ingenting har skjedd, evt prøv å le av hele hendelsen. (ang mobiler som ringer på upassende tidspunkt... : Jeg var i begravelse til mannen min si bestemor. Ved gravstedet da alle sto rundt graven og kisten ble senket ned så ringte telefonen til ene nevøen til mannen min vanvittig høyt, og sangen som ble spilt var AC/DC sin Highway to hell! Og han klarte bare ikke å slå den av! Han løp rundt på andre siden av kirka stakkars og kom ikke tilbake igjen før i etterlaget vi hadde etterpå.... Det var flaut for han det!) 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 ts: jeg er så redd for å bli gjenkjent.. men ja mobilen ringte høyt. jeg klarte ikke å skru av. den hengte seg opp også med en så rar ringetone jeg har.... jeg bare løp ut av klassen og kom ikke tilbake nei.. Anonymous poster hash: f5a61...b62 Det der er ikke noe å stresse for overhodet. Nå vet jeg ikke hva slags ringetone du har, men jeg tror jeg nesten kan garantere deg at samtlige forumbrukere har opplevd at tlf. har ringt på et ubeleilig tidspunkt. Opplevde en gang at noens telefon ringte i en begravelse og en annen gang midt under en forelesning. Telefonen lå fremme hos foreleseren for å ta opp forelesningen. Foreleseren tok telefonen og preiket litt med vedkommende som ringte og lekte stand-up komiker. 350 studenter lo så tårene rant. Det som er litt dumt her, er at du løp ut, ikke at telefonen din ringte. Det beste du kan gjøre nå er å gå tilbake i morgen med hevet hode og late som om det ikke var en big deal. Tok du med deg telefonen ut? Da kan du kanskje dra en spansk en og si at du måtte ta den telefonen og pga. det som ble sagt i tlf, måtte du dra fra skolen, etc. Bare pass på at du ikke spinner deg et nett av løgner du ikke kommer ut av. Anonymous poster hash: 0ee43...e8d 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lyst til å finne en spade og grave meg selv ned i jorden... Det var så fælt at jeg løp fra skolen og rett hjem. Lot alt stå igjen. Hvordan kan jeg klare å møte på disse menneskene i gjen? Anonymous poster hash: f5a61...b62 Jobbet i et stort selskap en gang der konsernsjefen bæsjet på seg og det rant nedover bena og på gulvet der vi hadde allmøte! Flaut...han tok visst medisiner som forårsaket det.Anonymous poster hash: 1b219...d92 4
Millimani Skrevet 7. mai 2015 #14 Skrevet 7. mai 2015 Ikke for å være veldig pirkete, men det heter 'begått' du kan ikke ha sosialt selvmord ;P Det ordner seg nok, sosialt selvmord er nok ikke like permanent som selvmord. Jo du kan ha sosialt selvmord. Du kutter ut all kontakt med de gamle vennene dine, så sitter du igjen og har selv ødelagt det sosiale livet ditt
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #15 Skrevet 7. mai 2015 (ang mobiler som ringer på upassende tidspunkt... : Jeg var i begravelse til mannen min si bestemor. Ved gravstedet da alle sto rundt graven og kisten ble senket ned så ringte telefonen til ene nevøen til mannen min vanvittig høyt, og sangen som ble spilt var AC/DC sin Highway to hell! Og han klarte bare ikke å slå den av! Han løp rundt på andre siden av kirka stakkars og kom ikke tilbake igjen før i etterlaget vi hadde etterpå.... Det var flaut for han det!) :sjokkert: :skratte: Rett og slett bååde tragisk, flaut OG komisk dette!!! Huff, håper de fleste tok det greit!! Til ts, de fleste vil ikk henge seg opp i om telefonen din ringer i timen. Kanskje en kommentar og to samme dagen, men ikk emer enn det. Dett ehender ofte i dagens samfunn, og denne gangen var det du som var litt uheldig! Anonymous poster hash: f5cf5...94c 2
Yzma Skrevet 7. mai 2015 #16 Skrevet 7. mai 2015 Jo du kan ha sosialt selvmord. Du kutter ut all kontakt med de gamle vennene dine, så sitter du igjen og har selv ødelagt det sosiale livet ditt Du begår fortsatt sosialt selvmord? Er det norsken min som er helt på jordet, det høres helt feil ut for meg å si 'ha sosialt selvmord' 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #17 Skrevet 7. mai 2015 ts: jeg er så redd for å bli gjenkjent.. men ja mobilen ringte høyt. jeg klarte ikke å skru av. den hengte seg opp også med en så rar ringetone jeg har.... jeg bare løp ut av klassen og kom ikke tilbake nei.. Anonymous poster hash: f5a61...b62 Hva slags ringetone? Sotrapedo-sangen?Anonymous poster hash: ba220...b14
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #18 Skrevet 7. mai 2015 Det det var jo ingenting! Mobiler ringer jo i timene på skolen hele tiden. En gang spydde jeg ned et helt toalett på skolen fordi spyet bare fløy ut av munnen min så fort jeg åpnet døren. Det var JÆVLIG morsomt for de som satt i en av båsene, de måtte leke hinderløype med spyet mitt. Hadde du ikke stikki av hadde ingen brydd seg. Anonymous poster hash: f1b95...095 2
Tibbie Skrevet 7. mai 2015 #19 Skrevet 7. mai 2015 ts: jeg er så redd for å bli gjenkjent.. men ja mobilen ringte høyt. jeg klarte ikke å skru av. den hengte seg opp også med en så rar ringetone jeg har.... jeg bare løp ut av klassen og kom ikke tilbake nei.. Anonymous poster hash: f5a61...b62 Tror ingen vil kjenne deg igjen, med tanke på hvor normalt dette er. Spesielt i skoletiden. Men da jeg gikk på skolen var det de kuleste i klassen som ødela ved at telefonen ringte i timen Tiden har endret seg til å bli mer "classy" har jeg skjønt. Uansett - du slår ikke hun som feis høyt og lagde en fæl lukt foran klassen. Det synes jeg høres megaflaut ut! Og hun sier at det var glemt en uke etter. Så ditt er nok glemt allerede
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #20 Skrevet 7. mai 2015 Kjære deg, dette går fint skjønner du. Det kan føles kjipt der og da, men så går det litt tid også kommer både du og de andre over det. Dette er ikke et sosialt selvmord, det var å ta litt hardt i. Det var bare litt kjipt og flaut der og da, men tro meg, om et par dager skjer det noe annet folk rundt deg syns er mye mer spenennede og gøy. Jeg har hatt som deg utallige ganger oppigjennom, søærlig på ungdomsskolen, da kunne jeg sunket gjennom jorden annehver dag - men du verden så festlig å se tlbake på. du kommer deg gjennom dette, ikke gi deg Anonymous poster hash: 56798...244 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå