Gå til innhold

Mistet mensen. Ikke gravid

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Skjønner ikke helt hva som skjer jeg. I høst/vinter en gang fikk jeg plutselig ikke mensen når jeg skulle ha. Har alltid fått det, regelmessig hver måned, sålenge jeg har gått på det, så syns det var litt rart. men, spekulerte ikke noe særlig videre i dette. Problemet er bare at jeg har enda ikke fått den tilbake, og nå er vi i mai.

Trodde kanskje jeg kunne være gravid en periode, så tok en test, men den var negativ. Dessuten hadde jeg vært flere måneder på vei og burde hatt kul på magen nå om det skulle vært tilfelle.

Tenkte uansett at jeg hvertfall kom til å få mensen den gangen her, i og med at jeg hadde fått bekrefta at jeg ikke er gravid og fått "roa meg" pga det og sånn. Men neida. ikke en antydning en gang.

Har heller ikke vært mer stresset enn før, slanket meg eller sånne ting som kan gjøre at mensen forsvinner/blir borte en stund.

Syns selvfølgelig det er sykt digg å slippe mensen, men jeg burde kanskje ta en tur til legen? Noen som har opplevd lignende og funnet ut av hva grunnen var?

Anonymous poster hash: 90c19...12e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Skjønner ikke helt hva som skjer jeg. I høst/vinter en gang fikk jeg plutselig ikke mensen når jeg skulle ha. Har alltid fått det, regelmessig hver måned, sålenge jeg har gått på det, så syns det var litt rart. men, spekulerte ikke noe særlig videre i dette. Problemet er bare at jeg har enda ikke fått den tilbake, og nå er vi i mai.

Jeg ville nok gått til legen med dette.

Hva betyr 'så lenge jeg har gått på det'?

Anonymous poster hash: be798...0e4

AnonymBruker
Skrevet

litt over 3 år

- ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...