AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Sikkert jævlig dumt spm. Men når dere har bæsjet og tørker dere bak etterpå. Fortsetter dere alltid å tørke til papiret er helt uten brune flekker? Det hender når jeg må ta altfor mange tørk at jeg stopper å tørke selv om det kommer noen få brune flekker på papiret. Flere som gjør det samme? Anonymous poster hash: f1572...1d8
Teriyaki Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Hvis du ikke blir ren uansett hvor mye du tørker så må du se om det er noe med kostholdet du kan endre på. Som feks å spise mer fiber.
tøydokka Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 bruker våtservietter eller bruker dusjen. Uaktuelt å gå rundt med drittrester..
Hjordis Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Hmm om ikke det over ... Ser for meg at det fortsatt er noe bæsj igjen i endetarmen som ikke har kommet ut med resten, og hvergang du tørker får med deg litt av den. Er du dame kan du kjenne i kjeden med en tommel om det er en klump. Er det tilfelle så kan det være noe med vevet mellom kjede og endetarm som gir deg problemet selv med myk avøring. Sjekk med lege evnt.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Tørker til papiret er helt hvitt. Hender jeg tetter doen pga mye papir for ja alt skal tørkes vekk både framover, bakover og sidelengs. Dusje hver gang man har bæsja høres krunglete og unødvendig ut. Anonymous poster hash: e9447...f4c
altflyter Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Tørker til det er hvitt. Klut/våtserviett om nødvendig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå