Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk for et hjelpsomt innlegg. Godt aa hoere litt om datingforholdene i Norge. Bare en ting - hvis jeg gikk paa date med en mann, og han kjoerte meg hjem etterpaa, ville han da forvente aa bli med inn til meg? Det er jeg overhodet ikke forberedt paa. Hvis det er saann det skal vaere, faar jeg heller la vaere aa date mens jeg er i Norge!

Hilsen en lettere sjokkert TS.

Anonymous poster hash: c0252...f50

Nei, selvfølgelig skal han ikke forvente å bli med deg inn, selv om han kan håpe på det. Det er ikke SÅ store forskjeller, bortsett fra at amerikanere er mer gentlemen/høflige. Min erfaring på første date her i Norge er at de fleste menn har spandert på meg.

Anonymous poster hash: 91fdd...18c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjele, du sier ja uansett.

Det ga ingen mening.

Anonymous poster hash: 4cae2...275

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ga ingen mening.

Anonymous poster hash: 4cae2...275

Skjele betyr at du sier ja uansett til hva kvinnen ber om. Du er alltid enig. Du er en tøffel.

Ga det mer mening nå? :)

Anonymous poster hash: dbdc8...b56

Skrevet

Skjele betyr at du sier ja uansett til hva kvinnen ber om. Du er alltid enig. Du er en tøffel.

Ga det mer mening nå? :)

Hadde vært bedre om man heller hadde brukt uttrykket "lutrygget tøffel". Mye mer forståelig. Er "skjele" en eller annen form for dialektuttrykk?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært bedre om man heller hadde brukt uttrykket "lutrygget tøffel". Mye mer forståelig. Er "skjele" en eller annen form for dialektuttrykk?

Aner ikke. Jeg leser jo bare ut fra hva han skrev. "Skjele, du sier ja uansett". Måtte tenke litt hva han mente, men tror det er det han mener :P

Skrevet

Det er ikke så uvanlig at mannen betaler her også, men det er jo hyggelig at du tilbyr deg å betale. Ellers kan du ikke regne med å møte gutter andre steder enn på fest eller nettet. Ingen kommer til å be deg ut på bussen. Ingen norske i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du bare må erfare det selv. Husk at mange gir svar på KG utifra hvordan de VIL datingen skal se ut, ikke hvordan den faktisk er.

Jeg har bodd lenge utenlands og datet da to franskmenn, en tysker og en amerikaner. Da jeg begynte å treffe en nordmann var ikke ting annerledes ift. dating - han tok initiativ til date nummer en, to og tre. Det var ordentlig middag ute, ikke noe kafe eller "gå tur". Jeg tilbod meg å betale, hvilket han avslo konsekvent hver gang.

Det er selvsagt kulturforskjeller rent personlig og hva slags bakgrunn man har, men hvordan datingen artet seg har for meg vaert samme enten jeg var i Paris, London, Boston eller Oslo.

Anonymous poster hash: 06e5b...136

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...