Gå til innhold

Onani

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir man mer tent hvis man har runket en gang en dag resten av dagen? Hadde min totalt andre orgasme idag morges, også en kl 15 også nå. Følte et behov etter mer og få mer orgasme

Anonymous poster hash: 58d78...7aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer sikkert, for meg så kan det slå begge veier. Enten er jeg tilfredsstilt resten av dagen etter morgen-orgasmen, mens andre ganger er det som å hive bensin på bålet. :P

AnonymBruker
Skrevet

Onania Onananananananananananaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........................

Anonymous poster hash: 5a80a...be6
AnonymBruker
Skrevet

Blir man mer tent hvis man har runket en gang en dag resten av dagen? Hadde min totalt andre orgasme idag morges, også en kl 15 også nå. Følte et behov etter mer og få mer orgasme

Er jeg kåt den dagen kan jeg runke 4 ganger, men da må jeg Jo være alene hjemme :) mens andre ganger gjør jeg det bare en gang. Gjør det heller ikke daglig. Toppen 2 ganger i uka..

Anonymous poster hash: 0cc5a...584

AnonymBruker
Skrevet

I og med at mannekroppen ikke orker mer enn 1-2 ganger om dagen så...

Anonymous poster hash: 47e38...dc6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 18 da

Har gjort der 3-4 ganger på en dag

Jeg trenger ikke være alene hjemme, kan gjøre det på badet med døra låst

Er det normalt og være kåt dagen etterpå?

Hadde sterk trang til å gjøre det idag

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg onanerer 2 til 3 ganger daglig,første blir på toalettet før dusj,så av og til en på jobb,og en på kveld før jeg legger meg,ikke alltid jeg onanerer på jobb så derfor blir det 2/3,ganger daglig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerte mye i tenårene, hver dag. Nå er det sjeldent, men merker godt at når jeg først gjør det så gjør jeg det gjerne flere ganger den dagen og dagene etterpå - selvom jeg ikke er kåt engang. Komfortabelt avhengighetsskapene tidsfordriv :P

Anonymous poster hash: 55cf8...f29
AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer 2 til 3 ganger daglig,første blir på toalettet før dusj,så av og til en på jobb,og en på kveld før jeg legger meg,ikke alltid jeg onanerer på jobb så derfor blir det 2/3,ganger daglig.

Kan jeg spørre hva du jobber med? Jeg jobber med mye mennesker i butikk, og noen kunder er så sexy at jeg rett å slett må gå å dra den selv haha

Anonymous poster hash: b58cf...4b1

Gjest lipgloss
Skrevet

Kan jeg spørre hva du jobber med? Jeg jobber med mye mennesker i butikk, og noen kunder er så sexy at jeg rett å slett må gå å dra den selv hahaAnonymous poster hash: b58cf...4b1

jobber i et litt stort firma,har ikke kontakt med kunder,men blir sykt kåt i løpet av dagen og for å få konsentrert meg om jobben tar jeg meg 10 min på toalettet hvor jeg onanerer,har et litt avsidig toalett hvor jeg sniker meg bort til:))

Skrevet

Hm..tja si det, jeg tror at det er hva kroppen blir vant til. Onanerer man hver dag så vil man automatisk få et større behov, vel det er min erfaring..har man seg ikke på lenge, blir kroppen avvent og man går inn i en seksuell dvale..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...