Gå til innhold

Haimat sin dagbok


Haimat

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg er ny her på KG, og i dag ble det bestemt at jeg og min kjære skal gifte oss. Datoen er allerede satt til 13.08.05 Min kjære skrev mail til sognepresten, og ba om en ledig dato i August!!

Vi har ikke rukket å forlove oss enda, og når jeg tenker meg om, så vet jeg vel heller ikke om det er helt nødvendig? Siden datoen allerede er spikret, så er jeg vel på sett og vis forlovet??

Jeg hadde jo egentlig ønsket meg et frieri, jeg fikk iallefall en morsom bekreftelse på at samboer ønsker å gifte seg. (Selv om han ikke akkurat gikk ned på kne.) Etter at sambo ordnet med presten, ringte han min far og ba om hans datters hånd, gjett om pappa ble glad :) og selvfølgelig så svarte han ja til det.

JIPPI- VI SKAL GIFTE OSS !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg gleder meg virkelig til å begynne med planleggingen av drømmebrylluppet. Ser sånn frem til å gifte meg med mannen i mitt liv :) Til å feire sammen med alle dem som betyr mye for meg -familien min og vennenene mine.

Jeg er så forelsket og lykkelig. I natt kommer jeg til å drømme om brudekjoler.... blomster, ringer, mat......

Kvinneguiden virker som en god plass å planlegge! :kghjerte:

Morsomt å kunne skrive dagbok, samle tanker og få respons.

Hilsen lykkelige Haimat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå begynner det å bli en stund siden sist jeg skrev her i dagboken. På tide med en liten oppdatering.

I begynnelsen virket det veldig lenge til den 13 August 2005. Men nå er det allerede September og jeg har 11 måneder igjen å planlegge på.

Akkurat nå lurer vi litt på å sette opp et telt i hagen, og feire brylluppet der.

Vi har også startet å diskutere antall gjester. Vi har en stor familie, og er oppe i ca 50 voksne fra famillien, og 20 venner. Det er 70 stk.... + noen småbarn. Blir fort en del... Trodde faktisk ikke at vi kom til å bli så mange, men jeg ønsker å invitere alle.

Lurer også litt på om vi heller skal arrangere brylluppet på et hotell/resturant...men det er jo det de fleste gjør, og akkurat nå virker det litt kjedelig

Må tenke mer over saken, diskutere med sambo + pappa (som har sagt seg villig til å være med å betale for kalaset :sjarmor: )

Skal også sniklese i dagbøkene til dere på KG som allerede er gift. Se om jeg kan plukke opp noen smarte ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Og velkommen hit til KG. Vi har mye nytte av hverandre, har jeg inntrykk av..

Jeg er enda ferskere dagbokskriver enn deg da..

Lykke til med planlegging! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...