Gå til innhold

Unormal mens, hva skjer? Detaljer.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en syklus 31-32 dager. Mens pleier å vare i 4-5 dager, og jeg spotter og har murringer en dag eller to i forveien.

For 3 dager siden fikk jeg "plutselig" mens. Nesten en uke for tidlig. Med plutselig så mener jeg at jeg ca 5-10 min før fikk noe som minnet om kramper i livmora før jeg kjente at jeg begynte å blø. Ingen spotting eller noe.

Var helt normal mengde blod, dog en del slim blandet inn i det. Fikk kramper innimellom.

Dag to gikk det over til brun utflod.

I dag: ingenting. Har litt murringer og det føles som om jeg får strekk i livmora når jeg beveger meg fort.

Jeg har tatt celleprøver og sjekka det meste for en mnd siden, så alt skal være i orden der nede. Noen som har noen forslag på hva som skjer?

Anonymous poster hash: 0a1c8...e35
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hormoner kan gjøre mye rart og påvirkes av alt mulig, f.eks stress. Altså kan det fort skje at man innimellom kan få endret blødning uten at det betyr noe. Ellers kunne det jo høres ut som en tidlig spontanabort? Kan det være en mulighet?

Anonymous poster hash: 5cb55...a76

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen endringer i livet mitt som tilsier at det skal være sånn pga stress :/

En veldig tidlig spontanabort kan jo være en mulighet, men det har jeg opplevd før og det føltes litt annerledes + at det heller var mer blod og varte lenger enn mens. Er nesten så jeg tror jeg skal ta en graviditetstest bare for sikkerhetsskyld over helgen.

Anonymous poster hash: 0a1c8...e35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...