sjokoladeelskeren Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 heihei Før jeg fikk mensen forje gang hadde jeg ei periode (5-6 dager eller noe) der jeg hadde noen smerter i magen som kjentes helt ut som mensensmerter. tenkte ikke noe mer over det og fikk mensen som normalt ca ei uke etter at smertene var over. nå er det ei uke siden jeg ble kvitt mensen, men i går kveld kom smertene tilbake og jeg fikk i tillegg diaré. har ikke merket noen som helst på hele dagen i dag. Noen som vet hva det kan vær og hvorfor jeg får disse "mensensmertene"? Har gått på samme p-piller i 1 1/2 år og har aldri opplevd noe slikt tidligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå