AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har en pulevenn, vi hadde sex på lørdag og jeg har ennå ikke hørt noe fra han. Jeg spurte om han var intressert i å fortsatt ha sex og da sa han ja. Jeg gidder ikke mase, men jeg begynner å bli rimelig kåt igjen. Føler han ikke har lyst på meg når han ikke sender melding og spør om vi skal knulle. Anonymous poster hash: 12d05...e2b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Tro meg, har han sagt ja så vil han igjen. Send han en mld og si at du er kåt og om han er hjemme. Anonymous poster hash: 457df...ef3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Noen har et visst minimum antall dager mellom hver gang så den andre parten ikke skal få forhåpninger om forhold. Anonymous poster hash: cdbd8...90b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Helt utelukket for forhold, det er vi begge klare på. Håper ikke jeg var så dårlig at han ikke vil mere. Men siste jeg vil være er masete. Han sa hvertfall at han var med på å møtes igjen. Gir det ut uka, hører jeg ikke noe da spør jeg om han har lyst på besøk Anonymous poster hash: 12d05...e2b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Æsj, jeg har ennå ikke hørt noe. Nå begynner det bli noen dager siden.. Er ikke meninga med pulevenn at man møtes når man er kåt? Har han ikke vørt kåt siden lørdag da? Blir så usikker på meg selv, selvom jeg fremstår som selvsikker (ikke så det blir for mye). Var jeg virkelig så dårlig, lite attraktiv er tanker som dukker opp i hodet mitt. Man vil jo føle seg attraktiv og at han har lyst på å møte meg snart igjen. Tolker dere som at han ikke er intressert, selvom han sa han ville møtes igjen. Anonymous poster hash: 12d05...e2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå