servitørjenta Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Mange har den luksusen ved å ha en vaskemaskin.. Jeg er ikke blant dem. Har noen av dere noen tips for hvordan jeg kan vaske tuten effektivt og kjapt?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Utenpå: Zalo på fingrene. Inni: Zalo på lillefingeren så langt du kommer til, skylle gjennom med varmt vann (klem sammen tuten for å åpne den så vannet kommer gjennom). Anonymous poster hash: e84e6...16e
servitørjenta Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2015 Takk for svar! Skal definitivt prøve det neste gang!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Mange har den luksusen ved å ha en vaskemaskin.. Jeg er ikke blant dem. Har noen av dere noen tips for hvordan jeg kan vaske tuten effektivt og kjapt? Hahaha . Laget du deg en profil her inne for å spørre om det?Anonymous poster hash: 50059...88c
servitørjenta Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2015 Hahaha . Laget du deg en profil her inne for å spørre om det?Anonymous poster hash: 50059...88c Haha, ja c:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå