servitørjenta Skrevet 6. mai 2015 #1 Del Skrevet 6. mai 2015 Mange har den luksusen ved å ha en vaskemaskin.. Jeg er ikke blant dem. Har noen av dere noen tips for hvordan jeg kan vaske tuten effektivt og kjapt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Del Skrevet 6. mai 2015 Utenpå: Zalo på fingrene. Inni: Zalo på lillefingeren så langt du kommer til, skylle gjennom med varmt vann (klem sammen tuten for å åpne den så vannet kommer gjennom). Anonymous poster hash: e84e6...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitørjenta Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2015 Takk for svar! Skal definitivt prøve det neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Del Skrevet 6. mai 2015 Mange har den luksusen ved å ha en vaskemaskin.. Jeg er ikke blant dem. Har noen av dere noen tips for hvordan jeg kan vaske tuten effektivt og kjapt? Hahaha . Laget du deg en profil her inne for å spørre om det?Anonymous poster hash: 50059...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitørjenta Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mai 2015 Hahaha . Laget du deg en profil her inne for å spørre om det?Anonymous poster hash: 50059...88c Haha, ja c: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå