Gå til innhold

fjerne busk nedentil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hvordan fjerne busk nedentil? Har mye og lange hår,tett er der ogdå. Har prøvd Ladyshaver og deretter høvel,men blir ikke helt borte. Hvordan få bort hår på kjønnsleppene? Hater tanken på voksing forresten? Kan jeg f.eks bruke Ladyshaver 1.dag og høvel 2.hver dag resten av uka som en start? Blir stort sett piggete (1-dags skjegg følelse )der nede,aldri helt glatt...

Anonymous poster hash: 90a81...182

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du har veldig lange hår/busk er det beste å klippe hårene ned til 2 cm's lengde eller kortere før du bruker høvel eller voks. Ved shaving så vil det alltid være litt "skjeggete" der, og bare etter en halv dag eller et døgn har hårene begynt å vokse igjen. Ved voksing, som gjøres best hos profesjonelle med en hårlengde på ca 2-3 cm (sånn at voksen får ordentlig tak) så kan man få nupper og betennelser de første dagene (gå truseløs og unngå gnisninger og sex!) men vil oppleve å være helt glatt i flere uker etterpå. Men vil gjøre deg oppmerksom på at første gang med voksing holder ikke resultatet lenge, allerede uka etter kan du se lange hår igjen på enkelte steder/dotter, men etter du har vokset et par ganger varer resultatet lenger. Det er ikke på langt nær så vondt som man tror, og de er utrolig profesjonnelle de som driver med dette sånn at utstikkende kjønnslepper eller lignende blir dyttet bort og skånet :) De fleste barberer seg noen dager i uka, men på sommeren syns jeg det er ok å vokse siden jeg ikke vil ha noe en eller to dagers "skjegg" på bikinikanten.

Anonymous poster hash: 0e1c5...913
AnonymBruker
Skrevet

Nå kommer det nok snart en mann med Volvo og han protesterer. :fnise:

Anonymous poster hash: be335...5de
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...