Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 Har en krise her. Noen som vet hvor jeg kan få et forbrukslån på 30.000? Jeg har sjekket mange plasser, men siden jeg har under 100.000 i inntekt, får jeg ikke innvilget lån... Hjelp... Dette er virkelig siste utvei...
Gjest Poirot Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Hva er det til? (Banker har jo noen spesiellån for visse sitasjoner, eks depositum)
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Som oftest må du ha minste inntekt på 150.000, men du får ikke 30.000 på det. Hør om du kan få konto.lønnskreditt. Tvilsomt om du får 30.000
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Om du har under 100.000 i inntekt bør du ikke ta opp noe forbrukslån på 30.000. Prøv å selge noe istedet....evt lev på brød og vann et par måneder.
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #5 Skrevet 27. august 2004 Har en krise her. Noen som vet hvor jeg kan få et forbrukslån på 30.000? Jeg har sjekket mange plasser, men siden jeg har under 100.000 i inntekt, får jeg ikke innvilget lån... Hjelp... Dette er virkelig siste utvei... Med den intekten du har, hvor lang tid hadde du tenkt på til tilbaketilbet? hva er din nett hver mnd?
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #6 Skrevet 27. august 2004 Har en krise her. Noen som vet hvor jeg kan få et forbrukslån på 30.000? Jeg har sjekket mange plasser, men siden jeg har under 100.000 i inntekt, får jeg ikke innvilget lån... Hjelp... Dette er virkelig siste utvei... Med den intekten du har, hvor lang tid hadde du tenkt på til tilbaketilbet? hva er din nett hver mnd?
Fakse Skrevet 27. august 2004 #7 Skrevet 27. august 2004 Har en krise her. Noen som vet hvor jeg kan få et forbrukslån på 30.000? Jeg har sjekket mange plasser, men siden jeg har under 100.000 i inntekt, får jeg ikke innvilget lån... Hjelp... Dette er virkelig siste utvei... Med så lav inntekt vil du ikke ha mulighet til å betjene et forbrukslån på 30000,og du vil bare sette deg selv i enda større problemer dersom du finner et sted der du får et sånn lån. Prøv heller å finne andre måter å klare deg på du!
Gjest Prøv GE Capital Skrevet 27. august 2004 #8 Skrevet 27. august 2004 Jeg har forsøkt det samme som deg med hell. Tjente ikke mer enn deg og det gikk helt fint det! Jeg fikk "Her og Nå handlekonto"-kort i en Expert butikk da jeg kjøpte en liten radio. På det kortet får du 11.000,- i kreditt, som du kan ta ut i minibanker/ overføre til din vanlige konto. Etter noen få dager kan du ringe GE Capital og si du vil øke kreditten til 30.000,- Det gikk bra da jeg gjorde det og jeg tjente like lite som deg. Ulempen er at det er en urimelig høy rente. Men må man så må man. Jeg betalte ned mesteparten på en gang da jeg fikk en bra betalt jobb noe senere.
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #9 Skrevet 27. august 2004 har du råd til lån iGe-kapital, så har du god råd. disse firmaene er beregnet på folk som ingen andre muligheter har. Men vet du at du får god inntekt om to mnd, så er det greit. Skal du fortsatt ha den inntekten du har i dag, så ligg langt unna. Skyhøy rente.
Gjest GE Capital-kunde Skrevet 27. august 2004 #10 Skrevet 27. august 2004 Ja, renten er urimelig høy- men har man intet valg så må man, ikke sant. Dessuten, man tåler en slik rente for noen måneder, eventuelt et år- til man har fått en bedre jobb/økonomi. Det er vel få som ikke vet at renten der er høy- men den prisen betaler man for å få det lånet man trenger, til man er ovenpå igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #11 Skrevet 27. august 2004 Jeg har forsøkt det samme som deg med hell. Tjente ikke mer enn deg og det gikk helt fint det! Jeg fikk "Her og Nå handlekonto"-kort i en Expert butikk da jeg kjøpte en liten radio. På det kortet får du 11.000,- i kreditt, som du kan ta ut i minibanker/ overføre til din vanlige konto. Etter noen få dager kan du ringe GE Capital og si du vil øke kreditten til 30.000,- Det gikk bra da jeg gjorde det og jeg tjente like lite som deg. Ulempen er at det er en urimelig høy rente. Men må man så må man. Jeg betalte ned mesteparten på en gang da jeg fikk en bra betalt jobb noe senere. Er dette lenge siden? Dette er en svært midlertidig løsning, og jeg har ikke tenkt å ha denne inntekten i fremtiden. Disse pengene må jeg ha for å betale tilbake et lån som jeg har lånt av et familiemedleem. Jeg skal aldri låne penger av familie mer... Og til dere andre - jeg har en samboer med inntekt også, men siden han står i inkassoregisteret, får ikke han heller noe lån... Så jeg er ikke alene om dette Vi vet at vi kommer til å klare dette - det er bare at denne personen trenger ALLE pengene NÅ.
Gjest Iah Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 Tråden er ryddet for reklame. Spørsmål om moderering tas på PM. Iah, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå