Neutral90 Skrevet 6. mai 2015 #1 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei Lå bak en traktor noen hundre meter før jeg kunne kjøre forbi. Jeg var bil nr 1 bak traktor og jeg hadde 4-5 biler bak meg igjen. Før jeg fikk lagt meg ut helt og kjørt forbi, la bilen bak meg seg ut og suste forbi. Jeg måtte avbryte og svinge inn igjen - hva om jeg ikke hadde lagt meg inn bak traktor igjen og han kjørte inn i meg - hvem ville fått skylden? Bare nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Del Skrevet 6. mai 2015 Selvfølgelig bilen som ville krasje bak i deg. Alltid! Anonymous poster hash: 82de1...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Del Skrevet 6. mai 2015 Hvis han la seg ut før deg, og du ikke så bak i speilene før du kjørte ut, så hadde det vel vært din feil? Anonymous poster hash: fe272...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Del Skrevet 6. mai 2015 Er med AB2 her. Det er opplagt at man ikke skal ta noe manøver uten å ha oversikt over bilens omgivelser. Bruk speil.Anonymous poster hash: be88b...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå