Gå til innhold

KG-kjerringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor bruker du dette ordet som et skjellsord?

Fordi hun ikke eier skam? Er det rett svar? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen dager siden lagde jeg selv et innlegg hvor jeg spurte om hjelp til noe (det var anonymt). I løpet av de første svarene begynte jeg å få noen sure svar fra en eller annen anonym bruker. Dette er grunnen til at jeg nærmest gruer meg til å skrive noe her på forumet. Det er alltid noen som skal svare frekt, kalle deg dum eller lat eller egoistisk eller noe av den slags.

Hver gang det skjer lurer jeg på om hvordan de hadde oppført seg IRL, om noen hadde spurt om hjelp offentlig på et gatehjørne el. Hadde de vært så kjempetøff at de hadde turt å gå alene opp til personen og sagt de tingene de sier her på forumet? Nei, det hadde de ikke. Feiginger. Feiginger BAK skjermene sine, som LATER som de er tøffe og uovervinnelige.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For noen dager siden lagde jeg selv et innlegg hvor jeg spurte om hjelp til noe (det var anonymt). I løpet av de første svarene begynte jeg å få noen sure svar fra en eller annen anonym bruker. Dette er grunnen til at jeg nærmest gruer meg til å skrive noe her på forumet. Det er alltid noen som skal svare frekt, kalle deg dum eller lat eller egoistisk eller noe av den slags.

Hver gang det skjer lurer jeg på om hvordan de hadde oppført seg IRL, om noen hadde spurt om hjelp offentlig på et gatehjørne el. Hadde de vært så kjempetøff at de hadde turt å gå alene opp til personen og sagt de tingene de sier her på forumet? Nei, det hadde de ikke. Feiginger. Feiginger BAK skjermene sine, som LATER som de er tøffe og uovervinnelige.

Kan også grue meg. Har til og med opprettet tråder men feiga ut å gå inn på de igjen om jeg har vært langt nede, for har ikke orket slemme kommentarer som jeg vet står der, leser da heller når ting går bedre igjen og jaggu er det irrelevante angrep blandt ellers konstruktive svar :P

Anonymous poster hash: c6151...458

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan også grue meg. Har til og med opprettet tråder men feiga ut å gå inn på de igjen om jeg har vært langt nede, for har ikke orket slemme kommentarer som jeg vet står der, leser da heller når ting går bedre igjen og jaggu er det irrelevante angrep blandt ellers konstruktive svar :P

Så snakk heller med venner eller familie, legen, helsesøster eller andre. Det er ikke alle som egner seg til å være på nettet for det vil alltid være noen som slenger dritt. spesielt hvis man er langt nede så bør man ikke utsette seg for noen man vet at man ikke tåler.

Anonymous poster hash: e2539...6f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg har ei eksvenninne som jeg vet har bruker her inne og hun bruker kg for å få utløp for innestengt aggresjon! Utad gir hun inntrykk av å være så rolig og fattet og hever aldri stemmen sin offentlig av frykt for å miste ansikt og image. På privaten derimot når ingen ser og når hun ikke får nok oppmerksomhet fra nære venner er det alltid små kritiske kommentarer om andre venninner og søster. Og spesielt om ektemennene som hun svermer for. Ett par år før jeg dumpa henne som venninne fant jeg ut hva hun egentlig holdt på med en dag jeg lånte laptopen for å sjekke min facebook. Hun hadde glemt å logge av kgbrukeren sin... Der fant jeg alt hun hadde skrevet under sin bruker. Jeg har aldri trodd det var mulig å være så ondskapsfull som hun viste seg å være. Kan kun tenkes at hun er drevet av bitterhet og sjalusi da hun er en singel og barnløs dame med en kraftig midtlivskrise. Det er så tragisk at en dame kan være så ond, men nå skjønner jeg mer hvorfor eksen hennes rotet rundt med andre og hvorfor han ikke ville ha barn med hun.

Jeg vet ikke om hun har noen venner mer, isåfall er de uvitende om hennes sanne karakter.

Anonymous poster hash: 39ec4...1a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så snakk heller med venner eller familie, legen, helsesøster eller andre. Det er ikke alle som egner seg til å være på nettet for det vil alltid være noen som slenger dritt. spesielt hvis man er langt nede så bør man ikke utsette seg for noen man vet at man ikke tåler.

Anonymous poster hash: e2539...6f1

Vært her siden 2006, har overlevd hittil selv om jeg har grudd meg noen få ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Er sykt mange kjerringer her som alltid må svare frekt og komme med kvasse svar. Lurer på om de er like kjerringer i det virkelig liv? Når noen spør de om noe, så er det bare sure oppgulp de får.

Noe jeg legger merke til er at ts ofte får kjeft uansett hva hun spør om. Enten er ts for dramaqueen, dum, sytete, hysterisk, masete osv. Bare for å ta et eksempel da.

Ts er fortvilet fordi bestevenninna henger mye sammen med eksen og de har nettopp slått opp. Da kommer garantert flertallet til å si "slutt å hver så jævlig hysterisk. Det er ingenting galt i å gå sammen med eksen til bestevenninna" "Skjerp deg ts" "La de gjøre som de vil. Du er alt for sjalu og kontrollerende"

Hadde det vært motsatt (at ts hang med eksen til bestevenninna) så kan dere banne på svarene blir sånn

"Skjerp deg ts!" "Fy for en dårlig venninne du er. Glad ikke du er min venninne" "Stakkars venninnen din. Du tenker bare på deg selv og tar null hensyn"

Så KG kjerringene elsker å kjefte ;)

Anonymous poster hash: 12a51...356

• Liker 5
Skrevet

Sjelden jeg oppretter tråder her for jeg redd for å bli halshugd og bare få masse kritikk. De få gangene har jeg vært anonym.

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Er sykt mange kjerringer her som alltid må svare frekt og komme med kvasse svar. Lurer på om de er like kjerringer i det virkelig liv? Når noen spør de om noe, så er det bare sure oppgulp de får.

Noe jeg legger merke til er at ts ofte får kjeft uansett hva hun spør om. Enten er ts for dramaqueen, dum, sytete, hysterisk, masete osv. Bare for å ta et eksempel da.

Ts er fortvilet fordi bestevenninna henger mye sammen med eksen og de har nettopp slått opp. Da kommer garantert flertallet til å si "slutt å hver så jævlig hysterisk. Det er ingenting galt i å gå sammen med eksen til bestevenninna" "Skjerp deg ts" "La de gjøre som de vil. Du er alt for sjalu og kontrollerende"

Hadde det vært motsatt (at ts hang med eksen til bestevenninna) så kan dere banne på svarene blir sånn

"Skjerp deg ts!" "Fy for en dårlig venninne du er. Glad ikke du er min venninne" "Stakkars venninnen din. Du tenker bare på deg selv og tar null hensyn"

Så KG kjerringene elsker å kjefte ;)

Anonymous poster hash: 12a51...356

Men hva om TS faktisk er dramaqueen, sytete eller hysterisk?

Anonymous poster hash: 73356...49e

• Liker 1
Gjest The damned
Skrevet

Ja, jeg lager stort sett tråder som ab, for uansett hva man spør om så er det kjeft å få :)

Har blitt forbanna endel ganger når jeg leser i en tråd hvor ts får masse kjeft, frekke kommentarer og folk generelt er ufine. Da sier jeg ifra, men det er alltid de negative innleggene som får masse plusser.

Noen ganger er det kanskje forståelig at man får kritikk, men ofte så går folk løs på andre uten at de har fortjent det litt engang.

Så det er ikke det hyggeligste forumet alltid, men det har jo sin underholdningsverdi. Men det er ikke det forumet hvor man kan diskutere seriøst eller forvente å få hyggelige svar. Det virker som hvis tråden starter negativt, så henger flere seg på det og helvete er løs.

Har nok blitt litt påvirket selv i forhold til hvordan jeg svarer og tolker svar.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vanligvis ikke den som er frekk mot noen, men når jeg ser at noen her er veldig stor i kjeften og sier mye slemt, DA blir kommentarene deres besvart med samme mynt. Jeg liker å sette trangsynt og frekke mennesker kraftig på plass.

Det som da ofte skjer, er at vedkommende som var svært spydig og trangsynt, begynner å syte om at andre er frekke.... Oh, the irony!

Anonymous poster hash: 032c6...2a5
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på de ulike temaene på KG.

Gravide- prøvere- og familie og barn forumene holder jeg meg laaaangt unna, for der er det krigstilstander til tider.

Og fryktelig mange "medisinske ekspeeter" som råder grunnen.

Anonymous poster hash: dd231...ab5

Veldig enig. Der er de verste kjerringene. Holder meg langt unna der. Grøss!

Anonymous poster hash: 57094...288

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig. Der er de verste kjerringene. Holder meg langt unna der. Grøss!

Anonymous poster hash: 57094...288

Ja! Leste nettopp dette der :ler:

AnonymBruker

i går, 17:37

Du må jo spørre når du er der da, nytter ikke å komme med sutring på kg etterpå!

Anonymous poster hash: b35b9...047

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gikk du automatisk ut fra at det var kjerringer som svarte deg ufint. Når det er et stort antall menn som også vanker her. Og: Når de ufine svarene som oftest kommer fra anonymbrukere. Hvordan kan du vite at disse er kjerringer?

I mine øyne er de sure mennene her inne like mye "kjerringer" som kvinner. ;)

Gjest Keikolina
Skrevet

Vi hadde trengt en skikkelig "Trolljeger" ala Robert Aschberg i sverige. Da hadde stemningen her inne blitt bedre.

Anonymous poster hash: 90aec...3ac

Da hadde han nok blitt overarbeidet :P
Gjest morhjertegod
Skrevet

KG kjerringer er det det samme som KG høne, så noen ble kalt dette i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...