AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Er veldig usikker, om det er underlivssopp eller om det bare er at det klør siden jeg barberte meg for litt siden. Det begynner jo å klø når det begynner å vokse ut hår igjen. Og jeg barberte ganske grundig. Rundt skjedeåpningen og nesten ved rumpehullet. Er nemlig der det klør. Utfloden min er hvit og kan minne litt om utviska viskelær. "flasser" på en måte. Så, er det sopp? :s Jeg har ganske tettsittende klær for det meste, hvertfall når jeg jobber. Da bruker jeg den samme tightsen, blir jo klamt og fuktig siden jeg har en ganske aktiv jobb. Står og går gjennom hele vakten. Men det svir ikke noe. Det bare klør. Anonymous poster hash: c5f00...68b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Kjøp Canesten stikkpiller. Anonymous poster hash: db78b...df7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Kjøp Canesten stikkpiller. Anonymous poster hash: db78b...df7 Skal gjøre det, men kan jeg bruke det selv om jeg kanskje ikke har det? TS Anonymous poster hash: c5f00...68b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Skal gjøre det, men kan jeg bruke det selv om jeg kanskje ikke har det? TS Anonymous poster hash: c5f00...68b Ja. Og utfloden og kløen er typiske soppsymptomer. Husk å vaske tightsen.Anonymous poster hash: 5fc80...f4a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Kjøp Canesten stikkpiller. Anonymous poster hash: db78b...df7 Og krem.,.Anonymous poster hash: 5fc80...f4a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Kjøp Canesten stikkpiller. Anonymous poster hash: db78b...df7 Soppmidler sksl ikke brukes uten man er sikker på at der er sopp. Da går det som med vun andre her inne som hadde brukt for mye.... Det klør når hår vokser ut igjen, bruker du stringtruser i tillegg til tettsittende og klamme klær, så ligger problemet der. Husk å vaske undertøy på 60 grader. Anonymous poster hash: 7244c...cca
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Soppmidler sksl ikke brukes uten man er sikker på at der er sopp. Da går det som med vun andre her inne som hadde brukt for mye.... Det klør når hår vokser ut igjen, bruker du stringtruser i tillegg til tettsittende og klamme klær, så ligger problemet der. Husk å vaske undertøy på 60 grader.Anonymous poster hash: 7244c...cca bruker ikke stringtruser, men er dårlig på å bytte truse. Så er nok der problemet ligger.. TS Anonymous poster hash: c5f00...68b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Soppmidler sksl ikke brukes uten man er sikker på at der er sopp. Da går det som med vun andre her inne som hadde brukt for mye.... Det klør når hår vokser ut igjen, bruker du stringtruser i tillegg til tettsittende og klamme klær, så ligger problemet der. Husk å vaske undertøy på 60 grader. Anonymous poster hash: 7244c...cca Man kan fint forsøke soppmidler selv om det skulle vise seg at det ikke er sopp. Det er ikke påvist resistensutvikling med soppmidler som Canesten og Diflucan. At folk har vestibulitt, betyr ikke at soppmidlene er årsaken. Det er ukjente og diffuse prsaker til dette, både psykiske og fysiske (infeksjoner o,l).Anonymous poster hash: 5fc80...f4a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Man kan fint forsøke soppmidler selv om det skulle vise seg at det ikke er sopp. Det er ikke påvist resistensutvikling med soppmidler som Canesten og Diflucan. At folk har vestibulitt, betyr ikke at soppmidlene er årsaken. Det er ukjente og diffuse prsaker til dette, både psykiske og fysiske (infeksjoner o,l).Anonymous poster hash: 5fc80...f4a [/ quote] Har du lest pakningsvedleggene på disse medisinene? TS, kontakt lege. Anonymous poster hash: 7244c...cca
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 Er det noe spesielt du sikter til?http://www.lommelegen.no/legesvar/kan-diflucan-utvikle-resistenshttp://www.legemiddelverket.no/_layouts/Preparatomtaler/Spc/0000-06496.pdf?id=06022015101516Anonymous poster hash: 5fc80...f4a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Soppmidler sksl ikke brukes uten man er sikker på at der er sopp. Da går det som med vun andre her inne som hadde brukt for mye.... Det klør når hår vokser ut igjen, bruker du stringtruser i tillegg til tettsittende og klamme klær, så ligger problemet der. Husk å vaske undertøy på 60 grader.Anonymous poster hash: 7244c...cca Dette er feil. Canesten er jo heller ikke reseptbelagt. Anonymous poster hash: d8e8d...ff6 1
Colorama Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 Er veldig usikker, om det er underlivssopp eller om det bare er at det klør siden jeg barberte meg for litt siden. Det begynner jo å klø når det begynner å vokse ut hår igjen. Og jeg barberte ganske grundig. Rundt skjedeåpningen og nesten ved rumpehullet. Er nemlig der det klør. Utfloden min er hvit og kan minne litt om utviska viskelær. "flasser" på en måte. Så, er det sopp? :s Jeg har ganske tettsittende klær for det meste, hvertfall når jeg jobber. Da bruker jeg den samme tightsen, blir jo klamt og fuktig siden jeg har en ganske aktiv jobb. Står og går gjennom hele vakten. Men det svir ikke noe. Det bare klør. Anonymous poster hash: c5f00...68b Istedetfor å bruke penger på Canesten ville jeg heller bestilt legetime for å få sjekket det. For å være sikker. Sant?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #13 Skrevet 6. mai 2015 mange som har sopp for tiden... fikk nettopp mitt første sopputbrudd for sånn 3 dager siden... Det klør rundt klitorisen og mot skjedeåpningen og det legger seg hvit tykk utflod, som viskelær selv om jeg vasker, så regner med det er det jeg har fått... fikk meg en ny kjæreste i forrige uke og var litt iherdig og vasket litt vel mye (les 4 ganger for dag) med parfymert såpe og brukte parfymerte våtservietter etter toalettbesøk + barberte hele underlivet hver dag i flere dager... tror ikke musa likte det Anonymous poster hash: 48a9c...5b2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #14 Skrevet 6. mai 2015 Istedetfor å bruke penger på Canesten ville jeg heller bestilt legetime for å få sjekket det. For å være sikker. Sant? Om folk skal løpe til legen hver gang de har sopp, så ville legekontontorene vært nedrent 24/7. Det ts beskriver er helt typiske soppsymptomer. Den eneste grunnen til å oppsøke lege er jo om hun har hatt ubeskyttet sex, og da er det viktig å utelukke kjønnsykdom. Ellers får man både Diflucan (ganske nylig dette ble reseptfritt) og Canesten uten resept.Anonymous poster hash: 5fc80...f4a 1
Colorama Skrevet 8. mai 2015 #15 Skrevet 8. mai 2015 Om folk skal løpe til legen hver gang de har sopp, så ville legekontontorene vært nedrent 24/7. Det ts beskriver er helt typiske soppsymptomer. Den eneste grunnen til å oppsøke lege er jo om hun har hatt ubeskyttet sex, og da er det viktig å utelukke kjønnsykdom. Ellers får man både Diflucan (ganske nylig dette ble reseptfritt) og Canesten uten resept.Anonymous poster hash: 5fc80...f4a Ehm okei, hva vet du om TS har hatt ubeskyttet sex da? Dessuten så kan man ha symptomer på sopp uten at det er sopp. Det var poenget mitt. selvom Diflucan og Canesten er resptfritt så er det likevel legemidler, ikke "farlige" sådan, men det er jo totalt unødvendig å bruke noe kroppen egentlig ikke har bruk for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå