Gå til innhold

forkjølet igjen...


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var forkjølet for tre uker siden,har vært frisk halv annen uke,så er jeg tett og forkjøla igjen..er dette normalt?

Noen andre som har hatt d slik?

Anonymous poster hash: 7edf2...607

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men fant ut etter mange år at det var pollenallergi! Kan dette være tilfelle for deg også?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men fant ut etter mange år at det var pollenallergi! Kan dette være tilfelle for deg også?

Har ikke allergi,er sjekket for det☺

Anonymous poster hash: 7edf2...607

Skrevet

Har ikke allergi,er sjekket for det☺

Anonymous poster hash: 7edf2...607

Hvor lenge er det siden du er sjekka da? Det kan utvikle seg over tid, over flere år. Noen år reagerer man kraftig, andre år ikke fullt så kraftig. Det ene året kan du reagere på noe som f.eks. salix og gress, for så neste år å reagere på gress og burot... Det er iallfall beskjeden jeg har fått. Jeg har holdt på i rundt ti-tolv år med dette...aldri fått bekrefta noe, bare at det er uspesifikk allergi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...