Gå til innhold

Slutte med P piller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å slutte med P piller for jeg har slitt med anoreksi og vil finne ut om jeg har mensen "naturlig" nå. Man finner jo aldri ut av det hvis man går på p piller. Har idag en BMI på 18,5-19 og tror egentlig jeg har mensen nå. Men det jeg lurer på er om jeg kan merke noen fordeler nå som jeg slutter på P piller (bedre humør, sexlyst etc?). En annen ting er at jeg la på meg noen kilo når jeg startet med p piller for mange år siden. Kan jeg nå risikere å gå ned i vekt når jeg slutter (for det vil jeg ikke).

Går på merket Yasmin.

Anonymous poster hash: 745a9...74d

Videoannonse
Annonse
Gjest Itsmeemaria
Skrevet

Du vil ganske sannsynlig øke sexlysten ja! Det har jeg selv merket bare ved den uken jeg har mensen! Vektoppgang skjer ikke alle når man starter med p-piller, men for noen. Du må nesten bare prøve og se, og husk at du har en sjanse til å gå opp i vekt når du har mensen :) Da spiser du mer, og har lyst på mer! Jeg ville gjort det. Hvis du ikke har en fast partner, så er det ingen grunn til å gå på p-piller!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en enorm økning i sexlysten da jeg sluttet, ikke så rart siden jeg hadde null sexlyst på pillene. Jeg la også på meg noen kilo på yasmin, gikk ned disse da jeg sluttet pga lavere matlyst.

Anonymous poster hash: bc40b...4aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...