AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #21 Skrevet 8. mai 2015 Hm.. Dette lover ikke godt. Hvorfor så gira på å sende henne noe? Virker way too much. Anonymous poster hash: afef5...ec6 Veldig enig dette. Jeg hadde mange gode nettvenner når jeg var yngre men ville blitt helt freaka ut om jeg plutselig skulel få noe gave fra noen av dem. Selvom det var personer jeg kunne snakke med "alt" om og som var spesielle. Har fortsatt nettvenner som voksen, og det eneste jeg har sendt i gave er en blomsterbukket til en av samme kjønn jeg har snakket med i 9 år når hun lå på sykehuset. Kunne aldri sendt noe til en nettflørt mann, og ville virkelig følt det veldig ubehagelig om en nettflørt mann hadde sendt meg noe !!!! Hallo de har akuratt blitt kjent på nett sier jo gutten!!!! og gutter på nett har lett for å bli stormende betatt av jenter som bare chatter fordi de kjeder seg mens jenta egentlig chatter med 17 andre gutter også. Jaja du finner vel fort ut av det når du spør hun om adressen hennes, om hun vil dele den eller ikke. Men bare det spørsmålet kan, som det har gjort med meg, ødelegge hele internett forholdet deres fordi hun vil mistenke deg for å være en stalker og ikke skjønne agendaen din med å være så ivrig på å vite adressen hennes. Ingen vil at fremmede skal vite adressen sin . Anonymous poster hash: 8be0f...410 2
Aircondition Skrevet 8. mai 2015 Forfatter #22 Skrevet 8. mai 2015 Veldig enig dette. Jeg hadde mange gode nettvenner når jeg var yngre men ville blitt helt freaka ut om jeg plutselig skulel få noe gave fra noen av dem. Selvom det var personer jeg kunne snakke med "alt" om og som var spesielle. Har fortsatt nettvenner som voksen, og det eneste jeg har sendt i gave er en blomsterbukket til en av samme kjønn jeg har snakket med i 9 år når hun lå på sykehuset. Kunne aldri sendt noe til en nettflørt mann, og ville virkelig følt det veldig ubehagelig om en nettflørt mann hadde sendt meg noe !!!! Hallo de har akuratt blitt kjent på nett sier jo gutten!!!! og gutter på nett har lett for å bli stormende betatt av jenter som bare chatter fordi de kjeder seg mens jenta egentlig chatter med 17 andre gutter også. Jaja du finner vel fort ut av det når du spør hun om adressen hennes, om hun vil dele den eller ikke. Men bare det spørsmålet kan, som det har gjort med meg, ødelegge hele internett forholdet deres fordi hun vil mistenke deg for å være en stalker og ikke skjønne agendaen din med å være så ivrig på å vite adressen hennes. Ingen vil at fremmede skal vite adressen sin . Anonymous poster hash: 8be0f...410 Vet ikke om det har noe å si på på dine klare meninger, men siden du understreket dette med gave til en av motsatt kjønn- jeg er en jente. Flere som har tips?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #23 Skrevet 8. mai 2015 Du skriver jo at det er en nettflørt, det spiller ikke noen rolle om det er en gutt eller jente du skal sende til , eller om det er en gutt eller jente som sender, men å sende gave til en man flørter med på nett og akuratt har blitt kjent med er bare psyko Anonymous poster hash: 8be0f...410 1
Aircondition Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #24 Skrevet 9. mai 2015 Du skriver jo at det er en nettflørt, det spiller ikke noen rolle om det er en gutt eller jente du skal sende til , eller om det er en gutt eller jente som sender, men å sende gave til en man flørter med på nett og akuratt har blitt kjent med er bare psyko Anonymous poster hash: 8be0f...410 Vel, jeg skreiv "nettflørt" i mangel på noe bedre ord. Det har ihvertfall utviklet seg til å bli et vennskap som settes stor pris på av begge parter Jeg skal holde dere oppdatert tror jeg, på hvordan dette ender
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #25 Skrevet 9. mai 2015 Hm. Nå er det noen år siden jeg hadde en nettflørt, eller en brevvenn, men det hendte at vi sendte noen ting til hverandre da. Jeg var veldig ung på den tiden da, så det ble sendt veldig useriøse ting. Men en valgte å sende meg trusen hennes. Jeg ble litt sjokkert men syntes det var morsomt nok på den tiden. Det ble en liten interngreie med hva hun skrev i brevet og. Og jeg hadde nok mest sannsynlig reagert annerledes i dag, dette er jo over halve livet mitt siden. Også spør det jo veldig på hvor dere er da, og hva dere har snakket om og slikt. Men generelt når det gjelder det med gaver, så føles som regel alltid bedre ut å gi enn å motta. Det bør jo være noe personlig med gaven vel, og ikke bare det beste forslaget blant x antall forslag? Anonymous poster hash: 787d3...f48
Aircondition Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #26 Skrevet 9. mai 2015 Hm. Nå er det noen år siden jeg hadde en nettflørt, eller en brevvenn, men det hendte at vi sendte noen ting til hverandre da. Jeg var veldig ung på den tiden da, så det ble sendt veldig useriøse ting. Men en valgte å sende meg trusen hennes. Jeg ble litt sjokkert men syntes det var morsomt nok på den tiden. Det ble en liten interngreie med hva hun skrev i brevet og. Og jeg hadde nok mest sannsynlig reagert annerledes i dag, dette er jo over halve livet mitt siden. Også spør det jo veldig på hvor dere er da, og hva dere har snakket om og slikt. Men generelt når det gjelder det med gaver, så føles som regel alltid bedre ut å gi enn å motta. Det bør jo være noe personlig med gaven vel, og ikke bare det beste forslaget blant x antall forslag? Anonymous poster hash: 787d3...f48 Hehe, jeg lo godt nå. Kanskje i drøyeste laget å sende henne trusene mine Jeg vil helt klart gi henne noe personlig, men det kan være greit med noen tips likevel :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå