AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Vi hadde møttes en del ganger, det var en kald vinterkveld, vi hadde veldig god kjemi og koste oss som bare det, vi hadde hintet litt om sex på meldinger før den kvelden. Hun sugde meg, jeg slikket henne, vi koste med hverandre lenge før vi faktisk hadde sex, og det var fantastisk. Etter det så avviste jeg henne(dessverre), fikk panikk. Det er 3 år siden å hun er nå gravid med en annen. Vi er fortsatt venner, har en god tone når vi møtes, så angrer absolutt ikke, hun er en nydelig jente 😇<3 hvordan var deres første? :-)Anonymous poster hash: 8a812...c76
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Du er klar over at suging og slikking også er sex...?Anonymous poster hash: d0f9e...8b6 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 En fyr jeg aldri hadde møtt før på fest. Alle vennene mine hadde debutert så jeg hadde barbert musa for første gang denne kvelden og visste at i dag skulle det skje, ville ikke gjøre det med noen jeg kjente for jeg visste jo at det kom til å bli dødsflaut. Han hadde for liten tiss til kondomet så det falt av og var bare surr. Vi ble fjortissforelsket i ettertid og fortsatte å møtes noen måneder, men han hadde dame så det ble slitsomt å måtte gjemme meg på loftet og snike meg ut vinduet, løpe av tbanen osv når hun var på vei til han. Anonymous poster hash: ffe3d...ad0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Jeg var forelsket i han og haapet paa at vi skulle bli kjaerester. Da jeg besoekte han ville jeg egentlig bare kysse litt med han og se paa en film eller noe siden jeg ikke var klar for sex enda, men han aksepterte ikke mitt nei da han proevde aa ta av meg buksa. Han aksepterte heller ikke mitt nei da han begynte aa ta av seg klaerne og han aksepterte ikke mitt nei da han begynte aa penetrere meg. Da jeg graat av smerte stoppet han heller ikke. Jeg greide ikke aa gaa derifra og aa vaere sterk. Foerste gangen min var den verste gangen jeg hadde sex, og er ikke en fin opplevelse jeg ser positivt tilbake paa. Foerst naa, nesten fem aar senere begynner jeg aa faa et normalt forhold til sex og har innsett at sex ikke skal foeles vondt og at nytelsen min osv ogsaa er viktig. Anonymous poster hash: ea50a...882
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Du er klar over at suging og slikking også er sex...?Anonymous poster hash: d0f9e...8b6 selv om det heter oralsex mener jeg ikke at dette er sex. Anonymous poster hash: c8e3c...d86 1
SiMa Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Jeg var forelsket i han og haapet paa at vi skulle bli kjaerester. Da jeg besoekte han ville jeg egentlig bare kysse litt med han og se paa en film eller noe siden jeg ikke var klar for sex enda, men han aksepterte ikke mitt nei da han proevde aa ta av meg buksa. Han aksepterte heller ikke mitt nei da han begynte aa ta av seg klaerne og han aksepterte ikke mitt nei da han begynte aa penetrere meg. Da jeg graat av smerte stoppet han heller ikke. Jeg greide ikke aa gaa derifra og aa vaere sterk. Foerste gangen min var den verste gangen jeg hadde sex, og er ikke en fin opplevelse jeg ser positivt tilbake paa. Foerst naa, nesten fem aar senere begynner jeg aa faa et normalt forhold til sex og har innsett at sex ikke skal foeles vondt og at nytelsen min osv ogsaa er viktig. Anonymous poster hash: ea50a...882 Det høres mer ut som voldtekt enn seksuell debut. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Jeg var forelsket i han og haapet paa at vi skulle bli kjaerester. Da jeg besoekte han ville jeg egentlig bare kysse litt med han og se paa en film eller noe siden jeg ikke var klar for sex enda, men han aksepterte ikke mitt nei da han proevde aa ta av meg buksa. Han aksepterte heller ikke mitt nei da han begynte aa ta av seg klaerne og han aksepterte ikke mitt nei da han begynte aa penetrere meg. Da jeg graat av smerte stoppet han heller ikke. Jeg greide ikke aa gaa derifra og aa vaere sterk. Foerste gangen min var den verste gangen jeg hadde sex, og er ikke en fin opplevelse jeg ser positivt tilbake paa. Foerst naa, nesten fem aar senere begynner jeg aa faa et normalt forhold til sex og har innsett at sex ikke skal foeles vondt og at nytelsen min osv ogsaa er viktig. Anonymous poster hash: ea50a...882 Du hadde din seksuelle debut første gangen du hadde sex med samtykke - og dette var ikke den gangen. Dette var voldtekt, og han burde anmeldes. Anonymous poster hash: a0f68...623 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 haha, første gangen.. uff! jeg var på kristenleir, og på kvelden kom det en fyr jeg kjente litt fra før som jeg og venninna mi stod å snakka med. så kom etterhvert en kompis av han, og han ble plutselig veeeldig mye mer spennende syns jeg, så da overlot jeg venninna mi alene til han jeg kjente fra før, mens jeg begynte å snakke med kompisen. så fant vi ut at vi skulle til byen og kjøpe kebab hele gjengen. etter det ville de andre tilbake, mens han foreslo at vi kunne gjøre noe annet. så etter mye frem og tilbake endte det med at de andre dro, mens jeg ble med han hjem for å se på film. hehehe. var jo selvsagt supergira på det, og tenkte vel ikke så mye over at jeg faktisk ble med en fremmed fyr i en fremmed bil i en helt fremmed by. panikken kom når vi gikk tom på bensin på en øde vei, og han måtte løpe en kilometer for å hente bensin. vurderte litt å stikke av da, ante jo ikke åssen type han var, men så var jeg jo overhode ikke kjent i område så jeg ble sittende. ingenting å bli bekymra over heldigvis, han kom tilbake, fikk start på bilen og vi kom hjem til han. så fant han frem den kleineste filmen ever (sjekk coveret på "its complicated"). trodde jeg skulle dø da han spurte om vi skulle se den. haha. men, sa jo ja, så han satte den på. så la han hode sitt i fanget mitt og vi begynte å kline litt tror jeg. også presterte han plutselig å SOVNE!! wtf?? måtte egentlig bare le av det, men syns det var sykt frekt og ante jo virkelig ikke hva jeg skulle gjøre. så måtte jeg plutselig noe helt sykt på do, så hadde jo ikke noe annet valg enn å vekke han. etter det lurte han på om vi skulle gå i senga, og jeg bare jaja. trodde vel ikke det kom til å skje noe mtp at han nettopp hadde sovi. meeeen joda. han var ganske på og jeg ble jo så opphissa at jeg tenkte faen heller, nå gjør vi det. hehe. så ja, da gjorde vi det da. husker ikke helt åssen det var men antar at det var ganske klønete. mårran etter var super duper (!) klein og vi sa omtrent ikke et ord til hverandre. han kjørte meg uansett tilbake til kristenleiren jeg egentlig var på, jeg gikk i dusjen og gikk tilbake på leirområde som om ingenting hadde skjedd. haha. så han igjen senere på kvelden, men vi snakka aldri mer sammen. like greit i grunn! Anonymous poster hash: 3b132...5b4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Vi hadde vært et par i 2,5 mnd. Vi hadde prøvd å ha sex tidligere, men ikke så greit med prestasjonsangst, foreldre og søsken i samme etasje og at vi begge var jomfruer (vi knota skikkelig med å finne riktig hull og "vinkel", herregud!). Jeg hadde sugd han et par ganger tidligere. Denne mandagen hadde vi fri fra skolen og jeg skulle være med på en stor forestilling på kvelden. Så stakk innom min kjære, som jeg visste var hjemme alene, i fullt kostyme (ullskjørt, ullgenser og selbustrømper, tjohei!). Vi hadde god tid og brukte masse tid på å kysse og kose og lete oss frem, og plutselig så fikk vi det til Så fornøyd jeg var! Kan absolutt ikke kalle det god sex, for noen parter, men sex var det da! Husker det var rart å stå på scenen den kvelden, lurte på om noen kunne se på meg hva jeg hadde gjort tidligere. En ukes tid etter fikk vi prøvd på runde to, og da ble det straks en mye bedre opplevelse Nå 10 år etter, sitter jeg å se på han i sofaen, mens lillejenta i magen min sparker meg i ribbeinene <3 7 uker til vi får møte henne! Klisje dette her? Oh, yes, men det er jo akkurat slik situasjonen er nå Anonymous poster hash: 397f7...cf4 5
Snof Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 Full og fjern begge to. Gikk egentlig ikke så bra, og vi fullførte derfor ikke. Vet knapt om det skal telle. Ble mer bruk av hender enn "klassisk" stil. Dette høres sikkert kjempe sjarmerende ut
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Jeg var 9 og hun var 12. Hun var en nabo som hadde gjort et før. Kan vel ikke akkurat kalle det sex. Likte det ikke noe særlig. Dette gjorde nok at da jeg var 16 og hadde fått meg kjæreste så ville jeg ikke ha sex. Hun slo opp med meg og sa til hele skolen at jeg ikke ville ha sex. Fikk dårlig selvfølelse og turte ikke å ha kontakt med jenter på et par år. Nå har jeg god kontakt med jenter og spiller ekstremt selvsikker, noe som i tillegg til et godt utseende har gjort at jeg har hatt et greit antall partnere, men tror ikke jeg noen gang orker å få meg kjæreste igjen. Det som er synd er at jentene ser på meg som et kjæresteemne så blir ofte nødt til å såre dem. Anonymous poster hash: 787c4...7f0
Strikkemamma Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 Vi hadde vært et par i 2,5 mnd. Vi hadde prøvd å ha sex tidligere, men ikke så greit med prestasjonsangst, foreldre og søsken i samme etasje og at vi begge var jomfruer (vi knota skikkelig med å finne riktig hull og "vinkel", herregud!). Jeg hadde sugd han et par ganger tidligere. Denne mandagen hadde vi fri fra skolen og jeg skulle være med på en stor forestilling på kvelden. Så stakk innom min kjære, som jeg visste var hjemme alene, i fullt kostyme (ullskjørt, ullgenser og selbustrømper, tjohei!). Vi hadde god tid og brukte masse tid på å kysse og kose og lete oss frem, og plutselig så fikk vi det til Så fornøyd jeg var! Kan absolutt ikke kalle det god sex, for noen parter, men sex var det da! Husker det var rart å stå på scenen den kvelden, lurte på om noen kunne se på meg hva jeg hadde gjort tidligere. En ukes tid etter fikk vi prøvd på runde to, og da ble det straks en mye bedre opplevelse Nå 10 år etter, sitter jeg å se på han i sofaen, mens lillejenta i magen min sparker meg i ribbeinene <3 7 uker til vi får møte henne! Klisje dette her? Oh, yes, men det er jo akkurat slik situasjonen er nå Anonymous poster hash: 397f7...cf4 Ååå ❤
Gjest mainbitch Skrevet 6. mai 2015 #13 Skrevet 6. mai 2015 Jeg var 9 og hun var 12. Hun var en nabo som hadde gjort et før. Kan vel ikke akkurat kalle det sex. Likte det ikke noe særlig. Dette gjorde nok at da jeg var 16 og hadde fått meg kjæreste så ville jeg ikke ha sex. Hun slo opp med meg og sa til hele skolen at jeg ikke ville ha sex. Fikk dårlig selvfølelse og turte ikke å ha kontakt med jenter på et par år. Nå har jeg god kontakt med jenter og spiller ekstremt selvsikker, noe som i tillegg til et godt utseende har gjort at jeg har hatt et greit antall partnere, men tror ikke jeg noen gang orker å få meg kjæreste igjen. Det som er synd er at jentene ser på meg som et kjæresteemne så blir ofte nødt til å såre dem. Anonymous poster hash: 787c4...7f0 Du var 9 ???
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #14 Skrevet 6. mai 2015 selv om det heter oralsex mener jeg ikke at dette er sex.Anonymous poster hash: c8e3c...d86 Det ER sex, men ikke samleie 😊Anonymous poster hash: a928b...a32 2
bruker_K Skrevet 6. mai 2015 #15 Skrevet 6. mai 2015 Jeg traff en gutt fra nettet som jeg hadde snakket med en stund. jeg var 15, og endte opp med å treffe han et par ganger, før vi ble sammen.. og så hadde sex. var ikke spesielt behagelig. husker vi slet litt, og så sa han at han skulle ta av seg kondomen, for å så fortsette. noe jeg ikke ville han skulle gjøre. Varte ikke lenge. tror vi gav opp siden jeg fikk så vondt Han mente at vi ikke hadde hatt sex, siden vi ikke gjorde det uten kondom... Forholdet varte hele 6 dager!
peppermyntete Skrevet 6. mai 2015 #16 Skrevet 6. mai 2015 Jeg var 19 og akkurat passe småfull. Møtte en gutt jeg hadde snakket med for et par uker siden og så bare skjedde det. Det var helt ok, ikke vondt eller noe men ikke spesielt magisk heller. Han ble derimot knullekompisen min og det varte i nesten to år.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #17 Skrevet 6. mai 2015 Var 16 år gammel og ble "kidnappet" og voldtatt to ganger mens han sperret meg inne i leiligheten hans hele dagen frem til politiet ble innblandet.... ikke noe hyggelig opplevelse. Værste og vondeste jeg har vært med på noen gang!!!!! Anonymous poster hash: d0604...2e7
rundtfingern Skrevet 6. mai 2015 #18 Skrevet 6. mai 2015 Var (er) 18, gjorde det sammen med min ekskjæreste, gjorde ikke spesielt vondt, og var en behagelig opplevelse for begge. Jeg ventet og gjorde det med noen jeg elsket, og har ikke angret. Var en koselig stund
MarianneE Skrevet 7. mai 2015 #19 Skrevet 7. mai 2015 Jeg var 18 og på helgebesøk hos min første kjæreste. Fikk for mye å drikke på lørdagskveld og sovnet tidlig i hans seng. Da vi våknet opp neste morgen ble vi liggende å kline og så bare skjedde det. Husker jeg tenkte at egentlig tør jeg ikke, men det er nå eller aldri. Det var litt ubehagelig, men ikke vondt, og jeg var veldig stolt etterpå. Nå er jeg noen måneder unna min 37 årsdag og vi er nå gift på 12. året. ❤
Gjest Honeyblossom Skrevet 7. mai 2015 #20 Skrevet 7. mai 2015 Jeg hadde oralsex for leenge siden da jeg var 14, men jeg ser ikke på det som første gang, så here goes. Skjedde for et par snart 1 mnd siden med fyren jeg dater atm. Vi har holdt på i ca 3mnd og før til vi hadde sex så hadde vi pleid å bare kose med hverandre når vi var sammen. Jeg ga han BJ og han fingra/slikka meg. Han visste jeg var jomfru så han presset meg ikke til noenting og var super søt og sa vi ikke skulle gjøre noe før jeg var helt klar. Så en kveld han var hos meg og vi var alene hjemme, så endte vi opp helt nakne i senga mi og begynte å kose. Etter å ha holdt på en stund lente han seg over meg og spurte "får jeg lov?" og jeg bare nikket og sa "så lenge du er forsikig" og det var han. Han var så forsiktig. Jeg skal innrømme at jeg syns det gjorde ganske vondt og begynte å gråte, og da han så det stoppet han med en gang og spurte om det gikk bra og at sa at han ikke ville jeg skulle ha det vondt. Vi holdt vel på litt til etter det, men det varte ikke så altfor lenge. Det var uansett en veldig "behagelig" første gang og jeg er glad det var med han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå