AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Gift kvinne i beg av 40 å-årene. Fikk barn for 2.5 år siden. Mye nattevåk og sliten de første 18 mnd. Vil ikke oppgi grunn. Har slitt med lysten siden fødsel,men spesielt siste 9 mnd. Har hatt sex,men det er ubehagelig,kvier for neste gang. Blir sjelden våt. Elsker mannen min. Siste samleie var i fjor sommer. Mannen er super tålmodig og klager aldri. Har hintet 3x tror jeg. Jeg har dårlig samvittighet for å være en dårlig kone. Prøver å fingre meg selv uten å bli våt. Leser erotiske noveller for å hjelpe på-neida. Forholdet vårt er godt,men vi er et hverdagspar mer enn kjærester. Sitter f.eks aldri i armkroken eller leier hender. Tips til å få tilbake lysten. Ønsker ikke terapi da jeg ikke vil brette ut mitt sexliv for fremmede.... Anonymous poster hash: 602f7...5ef
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Snakk med lege eller gynekolog, på måten du skriver og forteller at du holder igjen vesentlig informasjon som har ført til at sex blir ubehagelig og at du ikke blir våt så tror jeg dette er et medisinsk problem som desverre ikke vi kan løse. Anonymous poster hash: e9e55...95f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Få til bakelysten, eller få tilbake lysten? Noen ganger blir det helt forskjellig mening på hvilke småord som skal stå sammen... Er problemet at du ikke blir våt så er første bud glidemiddel. For å bøte på lysten så sies det at å ha sex får tilbake lysten. Anonymous poster hash: ab67d...73c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Har det noe med deg å gjøre alene tror du, etetr fødselen, eller ditt forhold til mannen som kanskje har blitt for vennskapelig? Anonymous poster hash: 6dce3...cc1
Snof Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Trener du? Hvis ikke råder jeg deg til å starte å begynne. Huske også å trene styrke. Slikt kan hjelpe på sexlysten. Bare et forslag som kan virke, og om det ikke funker, så er det en vinn/vinn situasjon uansett.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Trener du og spiser du sunt? En sunn livsstil vil gi deg mer overskudd i hverdagen som igjen kanskje kan gi deg tilbake lysten. Går du på p piller eller noen form for hormonell prevensjon? Disse kan gjøre at du mister lysten. Anonymous poster hash: 935c5...6ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå