AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Hei! Er det flere som er redde for å dø? Det å ikke vite hva som kommer etter døden :/Anonymous poster hash: 005d6...0fa
Sapree Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Tror nok alle kan ha litt ambivalente følelser for akkurat det ukjente så du er nok ikke alene. Husk at du var også ett sted før du var født 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Tror nok alle kan ha litt ambivalente følelser for akkurat det ukjente så du er nok ikke alene. Husk at du var også ett sted før du var født Det er sant 😄Anonymous poster hash: 005d6...0fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå