AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Hvor ofte er det vanlig å suge kjæresten? Eller riktig spørsmål blir vel "hvor ofte dere gjør det"? Får inntrykk av at mange gjør det hver gang, er det vanlig? Hvor lenge? Holder på med en fyr nå, vi har ikke hatt sex enda, men prøver å forberede meg hehe. Anonymous poster hash: c40c1...3bb
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Det finnes nok ikke et svar som er korrekt, da det varierer helt og holdent fra par til par. I vårt forhold vil jeg si at en blowjob er relativt sjeldent. Det blir liksom bare noe ekstra vi gjør her. Jeg vil si kanskje 1-2 ganger i mnd? Anonymous poster hash: 9c273...1f6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Suger han ofte på tilfeldige tidspunkt når han holder på med noe, varierer mellom en liten stund for å erte han eller opp mot halvtime-time-totimer. Gjør det også av og til hvis han er kåt og jeg ikke gidder å ha sex, da holder jeg på ganske lenge for å bygge han opp litt. Ellers hører det med når vi har sex, da får jeg ikke lov så lenge siden han vil slikke meg eller gjøre noe annet. men avslutter ofte med en blowjob til han kommer. alt ette varierer veldig da.. Anonymous poster hash: 41099...f19
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Varierer hvor ofte jeg gjør det. noen ganger blir det 1 gang i måneden og andre ganger blir det 5 gang i uka. Anonymous poster hash: 70d95...2cd
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Varierer. Men ca 1 gang i mnd helt til han kommer, og tre ganger i mnd som en del av vorspil/sexakten Anonymous poster hash: 27760...12b
frk91 Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 Starter alltid sex med blowjob, men det er mest fordi både jeg(faktisk) og han elsker det. I løpet av de 6mnd vi har holdt på/vært sammen så har jeg aldri gitt han bare en blowjob, ikke fordi han ikke ønsker det men fordi vi alltid ender opp med å ha sex i stedet. 1
Gjest Andrea93 Skrevet 5. mai 2015 #8 Skrevet 5. mai 2015 Hos oss er det så godt som alltid inkludert i forspill, så stort sett en gang hver dag. Tipper jeg suger han uten at det leder til sex 3-4 ganger i uka i tillegg til det. Kan gjerne være mens han holder på med noe annet og jeg er i ertehumør, eller kvelder jeg er for trøtt til å ha lyst på full pakke.
Bettina82 Skrevet 5. mai 2015 #9 Skrevet 5. mai 2015 2-3 ganger i uken, men stort sett aldri til det går for ham. Liker best at han kommer inn i meg, og det gjør han også
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #10 Skrevet 5. mai 2015 1-2 ganger i halvåret.Anonymous poster hash: d0f90...6c1 1
Gjest Bruce Wayne Skrevet 5. mai 2015 #12 Skrevet 5. mai 2015 Det er mange flittige kvinder i denne thread
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #13 Skrevet 5. mai 2015 Hvor ofte er det vanlig å suge kjæresten? Eller riktig spørsmål blir vel "hvor ofte dere gjør det"? Får inntrykk av at mange gjør det hver gang, er det vanlig? Hvor lenge? Holder på med en fyr nå, vi har ikke hatt sex enda, men prøver å forberede meg hehe.Anonymous poster hash: c40c1...3bb Så ofte du føler for det 👍Anonymous poster hash: a1ca3...267
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #14 Skrevet 6. mai 2015 Kommer an på. Han får ofte en tilfeldig sug når han tusler rundt hjemme i en joggebukse eller fotballshorts uten noe under, hvor jeg ser konturen av pikken hans gjennom stoffet. Og det gjør han nesten hver dag. Noen ganger bare suger jeg ham litt gjennom buksa eller kysser han litt gjennom stoffet for å erte ham. Da våkner det som regel til liv der nede. Jeg har også et lite kompleks selv som gjør at jeg liker bedre å gi enn å motta, så jeg suger ham ofte uten å ville ha noe tilbake. Vi har vanlig sex også, men kanskje bare en gang i uka. Elsker å suge han når vi går tur i skogen også. Suger han nok nesten hver dag, noen ganger mange ganger samme dag. Anonymous poster hash: 81f03...322 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #15 Skrevet 6. mai 2015 Hver dag.Men flere ganger for dagen selvfølgelig? Anonymous poster hash: fae29...258
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #16 Skrevet 6. mai 2015 Hæææ hver dag? You crazy people... hadde jeg aldri giddet Anonymous poster hash: b2531...166
FantasDick Skrevet 6. mai 2015 #17 Skrevet 6. mai 2015 Det varierer veldig, men han får så ofte han vil + et par ganger til hvor det er jeg som har mest lyst.
mijaa Skrevet 6. mai 2015 #18 Skrevet 6. mai 2015 Det varierer veldig, men han får stort sett hver gang han spør/hinter til det, og det er så og si alltid en del av forspill/sex. Også hender det jo at jeg har fryktelig lyst til å gi da, så da får han også
peppermyntete Skrevet 6. mai 2015 #19 Skrevet 6. mai 2015 Er som regel alltid en del av forspillet hos oss siden han elsker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå