Gjest Silje1 Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 (endret) Går på Diane og skulle for første gang hoppe over mensen. Det kom ikke direkte mensen, men den siste uka har det kommet brun mensen (sånn reste mensen?) med slim. Jeg trodde ikke det skulle være mulig med Diane pga hormoner? Og burde det ikke komme vanlig mensen snart istedenfor brunt? Endret 5. mai 2015 av Silje1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Kontakt legen/helsesøster som har gitt deg Diane. Dianene er ikke lenger regnet som p-pille, men som behandlingshjelpemiddel. Se evt. felleskatalogtekst. Tror nemlig ikke du skal bruke Diane til å hoppe over mens med. Anonymous poster hash: 5e666...a4f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Ikke noe problem om man går på Diane å hoppe over mensen. Gjør det selv og har mellomblødning hver 3. måned ca. Har fått anbefalt det av legen fordi jeg sliter sånn med kronisk migrene under den pillefrie perioden. Anonymous poster hash: a078d...e45
Gjest Silje1 Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 (endret) Kontakt legen/helsesøster som har gitt deg Diane. Dianene er ikke lenger regnet som p-pille, men som behandlingshjelpemiddel. Se evt. felleskatalogtekst. Tror nemlig ikke du skal bruke Diane til å hoppe over mens med. Anonymous poster hash: 5e666...a4f Har pcos Selvom det ikke er ppille lenger har det blitt brukt som det i mange år, ingen virkestoffer er gjort om på så det er enda en p-pille så mensen burde bli utsatt... Bruker i tillegg annen prev. ofc Endret 5. mai 2015 av Silje1
Gjest Silje1 Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Ikke noe problem om man går på Diane å hoppe over mensen. Gjør det selv og har mellomblødning hver 3. måned ca. Har fått anbefalt det av legen fordi jeg sliter sånn med kronisk migrene under den pillefrie perioden. Anonymous poster hash: a078d...e45 MeN dette er første gang jeg har utsatt... Synes det er rart noe kommer, også ikke mensen...
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Helt normalt. Når du har pcos er alt fucka og du kan ikke stole på noe. Anonymous poster hash: cf2f4...de1
Gjest Silje1 Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 Helt normalt. Når du har pcos er alt fucka og du kan ikke stole på noe. Anonymous poster hash: cf2f4...de1 Haha! Har du det selv?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #8 Skrevet 5. mai 2015 Haha! Har du det selv? Jepp Anonymous poster hash: cf2f4...de1
Gjest Silje1 Skrevet 5. mai 2015 #9 Skrevet 5. mai 2015 Jepp Anonymous poster hash: cf2f4...de1 Hvordan merket du/legen det på deg, altså hvorfor tok dere prøver i utganspunktet? Jeg bare viste det på kroppen, ikke på barneløs biten, men alt annet. Måtte mase meg til prøver. Fikk ikke Diane før ny lege på sykehuset begynte, vi skulle nemlig vente å se... Uff
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #10 Skrevet 5. mai 2015 Hvordan merket du/legen det på deg, altså hvorfor tok dere prøver i utganspunktet? Jeg bare viste det på kroppen, ikke på barneløs biten, men alt annet. Måtte mase meg til prøver. Fikk ikke Diane før ny lege på sykehuset begynte, vi skulle nemlig vente å se... Uff Alltid vært småtjukk på magen. Fikk mye hår allerede på barneskolen. I løpet av ungdomsskolen så jeg ut som en gorilla fra topp til tå. Helt fucka mens. På videregående ble jeg kjempefeit i forbindelse med min første skikkelig mens. Ble henvist av lege til gynekolog samt at jeg tok blodprøver. De så det vel på meg tenker jeg Anonymous poster hash: cf2f4...de1
Gjest Silje1 Skrevet 5. mai 2015 #11 Skrevet 5. mai 2015 Alltid vært småtjukk på magen. Fikk mye hår allerede på barneskolen. I løpet av ungdomsskolen så jeg ut som en gorilla fra topp til tå. Helt fucka mens. På videregående ble jeg kjempefeit i forbindelse med min første skikkelig mens. Ble henvist av lege til gynekolog samt at jeg tok blodprøver. De så det vel på meg tenker jeg Anonymous poster hash: cf2f4...de1 Hehe, gorilla ja😂 hihi. Bra du slapp en lang periode med mas! Håper du har/får sjakk på det😊😊😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå