Jus sanguinis Skrevet 9. september 2015 #21 Skrevet 9. september 2015 Fordi svaret er åpenbart.At kvinner er horer?
Stiani Skrevet 9. september 2015 #22 Skrevet 9. september 2015 At kvinner er horer? Nei, hvorfor de er horer
Jus sanguinis Skrevet 9. september 2015 #23 Skrevet 9. september 2015 Nei, hvorfor de er horerDet vet jo ikke jeg, det er jo nettopp derfor jeg trenger deg!
Stiani Skrevet 9. september 2015 #24 Skrevet 9. september 2015 Det vet jo ikke jeg, det er jo nettopp derfor jeg trenger deg! Det er fordi de ikke eier skam og selvinnsikt. Men det viste du vel fra før av?
Jus sanguinis Skrevet 9. september 2015 #25 Skrevet 9. september 2015 Jeg hadde nok syntes at han var veldig kjekk da jeg var tenåring. Han er for ung for meg nå, men jeg ser jo at det er en pen gutt. Liker håret jeg da Så hva hindrer egentlig menn fra å konkludere med at kvinner er horer?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #26 Skrevet 9. september 2015 Så hva hindrer egentlig menn fra å konkludere med at kvinner er horer? Ingenting Anonymous poster hash: 22329...c8a
Jus sanguinis Skrevet 9. september 2015 #27 Skrevet 9. september 2015 IngentingAnonymous poster hash: 22329...c8a Den hvite knekten slår til igjen, men det beste hadde selvfølgelig vært om han hadde noe å fare med. Så hva er ditt grunnlag for å fare?
Jus sanguinis Skrevet 9. september 2015 #28 Skrevet 9. september 2015 Hvor kjekk syns kvinnene (og menn?) her på KG at Harry Styles er? Kjør debatt! Hva funker, hva funker ikke for dere?Smelter pikehjerter på lik linje som Justin Bieber, så hvorfor ikke en tråd om ham også? Anonymous poster hash: 718bc...f9d Hvor kjekk syns kvinnene (og menn?) her på KG at Harry Styles er? Kjør debatt! Hva funker, hva funker ikke for dere?Smelter pikehjerter på lik linje som Justin Bieber, så hvorfor ikke en tråd om ham også? Anonymous poster hash: 718bc...f9d Det du ikke forstår er at alle kvinner er horer per se. Så det nytter ikke å lansere en ide om no annet, bare fordi det er poltisk korrekt å gjøre.
Arabella Skrevet 9. september 2015 #29 Skrevet 9. september 2015 Så hva hindrer egentlig menn fra å konkludere med at kvinner er horer? Jeg skal ha meg frabedt å bli kalt hore! Hadde du skrevet noen kvinner, skulle jeg ha vært enig.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #30 Skrevet 9. september 2015 Den hvite knekten slår til igjen, men det beste hadde selvfølgelig vært om han hadde noe å fare med. Så hva er ditt grunnlag for å fare? Intet grunnlag Anonymous poster hash: 22329...c8a
Jus sanguinis Skrevet 9. september 2015 #31 Skrevet 9. september 2015 Jeg skal ha meg frabedt å bli kalt hore! Hadde du skrevet noen kvinner, skulle jeg ha vært enig.Kjønskrigen synes alltid å være min dødsfelle!
Arabella Skrevet 9. september 2015 #32 Skrevet 9. september 2015 Kjønskrigen synes alltid å være min dødsfelle! Forutsatt at du mener det alvorlig, ville det væt interessant å få vite hva du legger i at kvinner er horer.
Jus sanguinis Skrevet 9. september 2015 #33 Skrevet 9. september 2015 Forutsatt at du mener det alvorlig, ville det væt interessant å få vite hva du legger i at kvinner er horer.Ærlig begjær nok, så jeg skal fortelle; kvinner begjærer hva mannen kan tilby. Jeg vet, det høres ut som gulrøtter liker kjøttboller; men det er faktisk hva det egentlig dreier seg om; kjøttboller liker gulrøtter!Altså liker kvinner kjøttboller! Det vil si kvinner liker menn som er alt annet enn tapere i henhold til enhver heteroseksuell måleinstans. Det er det jeg legger i at kvinner er horer!
Arabella Skrevet 9. september 2015 #34 Skrevet 9. september 2015 Ærlig begjær nok, så jeg skal fortelle; kvinner begjærer hva mannen kan tilby. Jeg vet, det høres ut som gulrøtter liker kjøttboller; men det er faktisk hva det egentlig dreier seg om; kjøttboller liker gulrøtter! Altså liker kvinner kjøttboller! Det vil si kvinner liker menn som er alt annet enn tapere i henhold til enhver heteroseksuell måleinstans. Det er det jeg legger i at kvinner er horer! Vice versa med menn. De begjærer hva kvinner kan tilby, men selvfølgelig bare fra øverste hylle.
Jus sanguinis Skrevet 9. september 2015 #35 Skrevet 9. september 2015 Vice versa med menn. De begjærer hva kvinner kan tilby, men selvfølgelig bare fra øverste hylle.Men det er jo nettopp derfor feminister svikter den generelle kvinne. Feminister angriper menn uten tanke for hva kvinner faktisk begjærer i menn.
Arabella Skrevet 9. september 2015 #36 Skrevet 9. september 2015 Men det er jo nettopp derfor feminister svikter den generelle kvinne. Feminister angriper menn uten tanke for hva kvinner faktisk begjærer i menn. Den debatten orker jeg ikke ta nå. Sengen er en bedre idé, alene hvis du skulle tro jeg mente å bruke en mann til forlystelse.
Jus sanguinis Skrevet 9. september 2015 #37 Skrevet 9. september 2015 Den debatten orker jeg ikke ta nå. Sengen er en bedre idé, alene hvis du skulle tro jeg mente å bruke en mann til forlystelse.Men en mann til forlystelse er hva du dreier seg om. Noe annet er regelrett løgn!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #38 Skrevet 9. september 2015 Harry 💕Anonymous poster hash: 27955...798
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #39 Skrevet 11. september 2015 Hvorfor ble min tråd om Harry slettet egentlig?Anonymous poster hash: d9a4b...717
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå