AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 http://www.tv2.no/2015/05/05/nyheter/kopseng/voldtekt/krim/6883816 Politiet kaller han Norges mest aktive voldtektsmann. Men det jeg stusser over når jeg ser bilder av han er at han ser jo rimelig kjekk ut. Sånn isolert sett (om dere ikke tenker over hva han har gjort), synes dere han ser kjekk ut? Eller tar jeg helt feil. Er jo veldig rart når en mann ser såpass ok ut begår slike ting? Han kunne jo greid å sjekke opp kvinner på normal måte. Anonymous poster hash: d65a3...04a
Forglemmegei Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Har ikke noe med utseendet hans å gjøre, hallo.. Mannen er syk.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Du har ikke skjønt hva som får menn til å voldta i et sånt omfang som han her gjør. Han er en "predator". For slike handler det overhodet ikke om behov for sex, men om behov for å vise makt/undertrykke, ødelegge. Syk mann. Anonymous poster hash: bd5bc...b81
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Nei, det er ikke rart at "han som ser såpass bra ut" kan gjøre slike ting. Det er ikke mer sannsynlig at utrolig stygge menn kan gjøre slikt, eller pene, eller alminnerlige. Utseende til folk gjør dem ikke lovlydige eller onde. Han er forøvrig ikke kjekk. Og jeg tror neppe voldtektene han begikk var i stedetfor flørting, forføring, sjekking, vanlig sex. Det handler vel om vold, makt og mishandling. Anonymous poster hash: ed8d3...7ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå