Gå til innhold

Ang grapefruktjuice


Brudulja

Anbefalte innlegg

Begynte å drikke grapefruktjuice igår, og oppdaget til min store glede EL slim idag for første gang! Det jeg lurer på er:

Gjør juicen at man lettere oppdager EL slimet eller er det et slags "fake" slim som ikke har noe med EL å gjøre, men som gjør sædens svømmetur litt enklere?

Og en ting til, merket slim kun til morgenen idag, nå er det helt borte vekk. Vil det si at EL ikke er på gang allikevel :-? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Tiny i.i.

Juicen gjør at kroppen produserer mer slim, slik at soldatene har mer å svømme i. Slimløsende hostesaft (f.eks Solvipect) gjør slimet tynnere, og lettere å svømme i.

El varer to dager tror jeg (husker ikke helt) og du er fruktbar to/tre dager før og en dag etter el.

(Håper noen retter på meg om jeg husker feil :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiny i.i.

Juicen gjør at kroppen produserer mer slim, slik at soldatene har mer å svømme i. Slimløsende hostesaft (f.eks Solvipect) gjør slimet tynnere, og lettere å svømme i.

El varer to dager tror jeg (husker ikke helt) og du er fruktbar to/tre dager før og en dag etter el.

(Håper noen retter på meg om jeg husker feil :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsningen varer ikke i to dager.

Selve eggløsningen foregår på et øyeblikk....

Egget er mottakelig for befruktning i ca et døgn etter eggløsningen.

Grunnen til at en blir betegnet som "fruktbar" i noen dager før eggløsningen, er at svømmerene kan leve i deg i noen dager, før de ev. befrukter et egg...

(Noen sier at svømmerene kan leve i opptil 5 dager under optimale forhold, men jeg er ikke sikker på at det gjelder for så veldig mange av oss)

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Man kan ha slim noen dager før eggløsningen er, så eggløsningen trenger ikke være over.

Vær klar over att juicen øker all slimproduksjon, så det blir mye "naturlig glidekrem" nedi der. Jeg prøvde en gang, men måtte droppe det fordi jeg "rantover" med slim når jeg ble opphisset... :oops: Det ble så glatt at ingen av oss kjente noen ting når mannen var inni der... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær klar over att juicen øker all slimproduksjon, så det blir mye "naturlig glidekrem" nedi der. Jeg prøvde en gang, men måtte droppe det fordi jeg "rantover" med slim når jeg ble opphisset... :oops:  Det ble så glatt at ingen av oss kjente noen ting når mannen var inni der... :oops:

:ler:

Litt for mye av det gode ja! Sånn ble det nok ikke her i huset. Jeg får vel snart svaret på om jeg hadde EL de dagene, er 2 uker siden nå. Jeg er på dag 51 i syklusen og er desperat etter å få mensen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...