AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg fikk aura for litt siden og bruker Imigran nesespray. Problemet mitt er at jeg er kronisk tett i det høyre nesebor, og bruker aldri den siden til sprayen. Helt til nå, spraya selvfølgelig i feil nesebor. Kan jeg ta ny dose eller bør jeg bare ta i mot anfallet? Jeg har snytt meg godt, men er ikke sikker på om jeg har fått ut all medisinen. Anonymous poster hash: ce355...833
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Ringer legevakta å spør Anonymous poster hash: ce355...833
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå