Gå til innhold

Menn, hva liker dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen kysser, han beveger seg nedover, kysser meg på halsen, brystene, magen, slikker kanskje.

Mens jeg føler meg så klønete. Eksen min likte ikke å bli kyssa på og kost med under sex, så alt var rett på sak med runking og klining med han. Så jeg har aldri gjort annet enn å gå rett til kuken. Synes det er så kleint å uerfarent prøve seg frem nå.

Kyssa typen et par ganger på magen før jeg begynte å suge han her om dagen. Og jeg slikker litt på halsen, og biter f.eks, for det gjør han på meg.

Hva liker dere? Er det noe de fleste menn spesielt digger?

Anonymous poster hash: a9312...670
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, men har en FF som jeg vet hva liker..

Foreksempel hvis han ligger på ryggen og jeg sitter over han, vi kliner og kysser, så beveger jeg meg gjerne mot øreflippen, slikker han forsiktig nedover halsen og nakken, og bøyer meg såpass ned at brystene mine berører kassen hans.. Så jobber jeg meg sakte men sikkert nedover.. Han elsker at jeg slikker han på brystvortene, og kanskje smånapper/biter litt forsiktig. Når jeg kommer lenger ned så prøver jeg å "pine" han litt, han er alltid hard og klar allerede når jeg kommer så langt så jeg tar meg god tid til å pirre litt ekstra.. Kysse og bruke tunge på innsiden av lårene, og ta meg god tid til ballene.. Venter nesten til han tar meg i håret å trer munnen min over han. Føler at orgasmene hans blir sterkest når jeg holder han litt på pinebenken først.. Ellers kan du kanskje olje ham litt inn, ta deg god tid til lårene og magen, og bare stryke borti pikken litt "tilfeldig" før du gir han en skikkelig oljeglatt avslutning ;)

Min erfaring er hvertfall at det hjelper ikke å gjøre noe halvhjertet, selvtillit i det du gjør er nesten hele opplevelsen, ellers er det best å la være :P blikk kontakt og gjør det du føler for, eller som han forteller/rettleder eller viser deg at han vill ha det :)

Anonymous poster hash: 585ad...861

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...