AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har alltid hatt vansker med å få orgasme under samleie. Det er nok noen sperringer der, mentalt... Vet ikke helt nøyaktig hva det er som fucker det til.. Ganske ubevisst. Er også ukomfortabel med kroppen min, er bevisst på ansiktsuttrykkene mine, at ikke magen "henger" osv. Har lagt på meg 5-6 kg iløpet av nokså kort tid, kompleksene er større nå enn før. Er 167 cm og veier 60 kg. Altså ikke tjukk, men litt for mye fett på bl.a. magen. Pluss at kroppen ikke er stram. Rompa og lårene er litt dvaske. Når det er helt mørkt i rommet føler jeg meg mer avslappet, men det er fortsatt noe som stopper opp for meg. Det føles ofte som at det nærmer seg skikkelig, begynner å kjenne det i tærne, men så bikker det liksom ikke over. Har hatt to langvarige forhold. Med han ene ble vi vant til at jeg stort sett ikke kom. Men vi hadde masse forspill, sexen var god, og jeg kom nesten veldig ofte. Jeg tok aldri på meg selv, men han tok litt på meg. Noen ganger fikk jeg orgasme da. Med han andre fant vi en teknikk ikke lenge før det ble slutt mellom oss. Et par stillinger som funka godt for min orgasmes del, med hans eller mine fingre ved klitten. I en helt bestemt rytme osv. Han følte jeg meg ganske trygg på, og han ønsket å gjøre nøyaktig som var best for meg. Før han "lærte" hvordan han skulle ta på meg, syntes han det var helt ok at jeg tok på meg selv. Nå er jeg sammen med en som tror det er noe galt med han, siden jeg ikke får orgasme. Han blir nesten irritert, mister lysta, tror ikke jeg tenner på han osv osv. Og så liker han ikke at jeg tar på meg selv, for da føler han ikke at han får gjort jobben sin. Det er han som skal tilfredsstille meg, mener han. Alene kan jeg komme veldig fort hvis jeg er veldig kåt, med fingre rundt klitten. Så det er når en mann er der, at det oppstår en sperre. Har nok higet etter orgasme, og da kommer den i hvert fall ikke.. Hvordan få til å slappe helt av? Råd? Anonymous poster hash: 1062f...271
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Ta tiden til hjelp! Har vært sammen med min nåværende type i 5mnd, men er fremdeles ikke komfortabel nok til å komme i stillinger der jeg vet han ser ansiktsuttrykket mitt, men det har skjedd stor fremgang på liten tid. Dere må være flinke til å kommunisere Fortell han at du ikke føler deg komfortabel nok til å ha sex med lyset på en periode, og jobb med din egen selvtillit. De aller fleste driter i at man ikke har en supermodellkropp, og så lenge du ikke er komfortabel med deg selv så er det veldig vanskelig å "komme over kneika". Synes også at du bør få lov til å ta på deg selv når du har sex, om det blir lettere for deg å få orgasme da. Anonymous poster hash: 89931...d18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå