Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har slitt i kanskje et år til et halvt år med vonde øyne. De er ikke røde, og jeg trenger ikke briller. Det er sånn følelse som når du får vind på øyet. Føler det er rett før tårene triller hele tiden på en måte. Hsr prøvd ting mot tørre øyne uten hell. Noen som vet hva det kan vær? Burde jeg kontakte lege?

Anonymous poster hash: 77fea...254

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, du bør kontakte lege. Du kan også kontakte optikker, for det kan være synet ditt trenger korrigering uten at du er klar over det (tørre eller vonde øyne er et vanlig symptom). En optiker vil også kunne måle trykk og ta bilde av retina som kan avsløre andre problemer med øynene. Jeg vet ikke om det er en del av standard synsundersøkelse hos alle, men jeg vet det er det hos synsam.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...