Tezoth Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Okei, så nå freaker jeg litt veldig ut her. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=934458 ^ er grunnen til hvorfor jeg holder på å få panikk. Så jeg skal prøve å forklare litt mer detaljer og så får vi se hva resten syns også jeg ringte også inn til legen og det samme spørsmålet kom fra damen bak tlf "Kan det hende du er gravid" MEN.. Jeg har PCOS som betyr det at for meg å bli gravid ikke er veldig lett, jeg hadde samboer frem til sist tirsdag da han helt ut av det blå gjorde det slutt (Ja, fortsatt veldig lei meg pga dette) Vi har vært i lag over et år og vi har aldri hatt noe form for prevensjon. Selvom vi ikke prøvde å få barn. For at vi ikke skulle bli plutselig overrasket så pleide jeg av og til å ta graviditetstest, dette gjorde jeg altså for ikke så veldig lenge siden (3-4 uker) men jeg tok det ikke om morgningen og jeg tok det egentlig ganske midt på dagen og hadde drukket en del saft. I det siste har jeg hatt vondt i bryste og UTROLIG såre brystvorter, og nå utrolig sterke menssmerter uten noe som helst form for mensen. Jeg blir også fort kvalm når jeg spiser og jeg har ikke matlyst. Hvis jeg reiser meg fra en stol begynner hjertet mitt å slå veldig fort, og det at hjerte hopper over et slag skjer også. Jeg har ikke tenkt spesielt på dette før nå siden jeg testet meg for litt siden, jeg har PCOS og jeg sliter med panikkanfall. Så jeg trodde alt dette hang sammen. Det som er veldig surt og veldig tungt er at hvis jeg nå plutselig skal bli gravid så er jeg for det første ikke i et forhold med ungens far mer. det andre er at jeg har alltid hatt lyst på barn og det hvis jeg skulle bli gravid av naturlig årsak vil ikke jeg ta abort, spesielt den grunnen til at jeg faktisk har problemer med å få barn. Så jeg freaker litt ut fordi jeg er liv redd for at ungens far da kommer til å klikke mentalt på meg og hate meg enda mer enn det han allerede gjør (ikke at han hater meg, men han kommer IKKE til å bli glad) og ikke nok med det, men det hadde vært ganske prikken på I'en nå som jeg er i denne situasjonen jeg er i. Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Ta en tur til legen. Vi kan ikke si om du er gravid eller ikke. Det er kun en lege som kan avgjøre dette. Anonymous poster hash: 10238...8a9 1
Wildstar Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Ta en tur til legen. Vi kan ikke si om du er gravid eller ikke. Det er kun en lege som kan avgjøre dette. Anonymous poster hash: 10238...8a9 Dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå