AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg går vg2 for øyeblikket, men siden nyttår har jeg begynt å føle en del stress. Jeg er ganske skoleflink, men blir utrolig stresset på grunn av alle forventningene rundt meg og dette går utover presentasjonene mine. Jeg har øyeblikk der jeg får anfall og luft hoper seg opp i lungene, og andre ganger der jeg må konstant tenke "pust pust" over lengre perioder for å ikke få anfall eller falle om. Utenom dette er jeg konstant sliten, har gråtetokter og mensen har uteblitt de siste månedene. Jeg får i meg massevis av sunn mat og forsøker å være aktiv utenom skoletiden, så jeg er nok i god form fysisk, men jeg tror at jeg sliter en del psykisk. I fjor gikk jeg til psykolog et par ganger for å forsøke å få ut stresset, men dette sluttet jeg med etter en stund fordi jeg følte meg bedre og det tok såpass mye tid. Nå er det siste innspurt før sommerferien og jeg vet at jeg ikke kan ta en pause fra skolen med tanke på at jeg ligger og vipper mellom karakterer i flere ulike avgangsfag. Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: b7063...c59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå