Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tatt privatisteksamen i gym? Hvordan er det? Teori, praksis? Hvordan er eksamenen bygd opp???

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er 15 min praktisk sammen :) Vi var 8 stk. Spilte basket og inne-bandy. Så trakk vi forskjellige ting (styrke, utholdenhet osv), og gikk til et rom og skrive en periodeplan på hvordan vi ville trene den tingen vi trakk (jeg skrev om styrke). Så kom vi inn til sensoren og "læreren" og fikk spørsmål og måtte forklare planen vår.

Skikkelig teit oppsett, synes jeg, men det var relativt lett og var fort unnagjort :)

Anonymous poster hash: 95bf8...50f
AnonymBruker
Skrevet

Det er 15 min praktisk sammen :) Vi var 8 stk. Spilte basket og inne-bandy. Så trakk vi forskjellige ting (styrke, utholdenhet osv), og gikk til et rom og skrive en periodeplan på hvordan vi ville trene den tingen vi trakk (jeg skrev om styrke). Så kom vi inn til sensoren og "læreren" og fikk spørsmål og måtte forklare planen vår.

Skikkelig teit oppsett, synes jeg, men det var relativt lett og var fort unnagjort :)

Privatisteksamen i kroppsøving er noe av det mest latterlige som finnes. :fnise:

Anonymous poster hash: 9efc4...5df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Privatisteksamen i kroppsøving er noe av det mest latterlige som finnes. :fnise:

Anonymous poster hash: 9efc4...5df

HELT enig! :fnise: Veldig glad jeg er ferdig med det.

Skrevet

Er det lenge siden du hadde denne eksamenen?

Får man spørsmål om ulike muskelgrupper, kropp og kosthold osv? Regler i de ulike sportene?

Aner ikke hva jeg skal lese på

AnonymBruker
Skrevet

Er det lenge siden du hadde denne eksamenen?

Får man spørsmål om ulike muskelgrupper, kropp og kosthold osv? Regler i de ulike sportene?

Aner ikke hva jeg skal lese på

Jeg skal også ha privatisteksamen i gym. Les alt sammen + regler i ulike sportsgrener, og du er good to go :)

Anonymous poster hash: ae518...5f3

Skrevet

Kjenner jeg gruer meg, og det suger balle om jeg får en rævva karakter som ødelegger snittet mitt. Dusteeksamen! Gym! Bahhh haha.

Får bare sette i gang!

Skrevet

Hvilket nivå? Jeg tok det som privatist på vgs. Det var en tre timer teoretisk eksamen.

Skrevet

Hvilket nivå? Jeg tok det som privatist på vgs. Det var en tre timer teoretisk eksamen.

VGS!!!!!! Gææææææd! Oppmøtetid 16.30 så tviler på det er en 3 timersprøve?😳

Skrevet

VGS!!!!!! Gææææææd! Oppmøtetid 16.30 så tviler på det er en 3 timersprøve?

Da høres det ut som de har endret det. Jeg hadde som sagt kun et tre timers eksamen - skriftlig.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg tok det var det bare skriftlig? Forstår ikke det. Var ikke vanskelig, skrev mange mange sider, tror det var 10 sider, har gode karakterer (5er og 6er) i alle fag, fikk 2er på denne! Vet ikke hvordan de vurderer....

Anonymous poster hash: cc68b...7bb
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg tok det var det bare skriftlig? Forstår ikke det. Var ikke vanskelig, skrev mange mange sider, tror det var 10 sider, har gode karakterer (5er og 6er) i alle fag, fikk 2er på denne! Vet ikke hvordan de vurderer....

Anonymous poster hash: cc68b...7bb

De har endret det nå. den er ikke skriftlig lenger.

Anonymous poster hash: 9b2e1...715

Skrevet

Kan noen anbefale en bok? Panikk her, trodde det var den 21, men er vist den 12!!!!!! Guuuuud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...