Gjest Rose11 Skrevet 1. september 2016 #581 Skrevet 1. september 2016 Ja Catelynn og Tyler er så late. Sitter nesten hele tiden i sofaen. Hvordan skal liksom hun gå ned i vekt når ikke hun trener eller noe? Så på toppen av det hele røyker hun pot. Som er hasj? Jeg tror Amber skjønner det er noe som ikke stemmer med Matt. Hun kan da ikke være stokk dum? Hun er vel bare redd for å ende opp alene.
Puny Skrevet 1. september 2016 #582 Skrevet 1. september 2016 Den 25. august 2016 at 18.12, Lady skrev: Jaa, du kan se. Episoden ligger ute. Hun var faktisk ikke helsprø der og han Patti fant til henne var helskjønn! Tviler på at det varte da men hvor ligger det nye Million dollar machmaker episoder?
Lady Skrevet 1. september 2016 Forfatter #583 Skrevet 1. september 2016 1 time siden, Puny skrev: hvor ligger det nye Million dollar machmaker episoder? På tvmuse 👍🏻
HappyTear Skrevet 1. september 2016 #584 Skrevet 1. september 2016 Jeg er så glad jeg fant denne tråden, sånn at jeg fant ut at en ny sesong er startet! Så tre episoder på rappen nå, og det er så mye som kan kommenteres på. Synes Tyler tar det litt for tungt at han ikke kan snakke om adopsjonen og det som hører med på TV. Han burde ikke være så egoistisk, for hvis adoptivforeldrene skulle avslutte avtalen de har nå så går det utover flere enn han selv. Matt er jo en historie for seg selv, nå må snart Amber se varsellampene og avslutte det der. Synes det har vært mye nå, og dette toppet det virkelig. Og var det bare jeg som reagerte at Amber og familien var på ridetur, og INGEN brukte hjelm? Dette er så guilty pleasure =) 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #586 Skrevet 1. september 2016 20 minutter siden, Cershae skrev: Hvor ser dere episodene? Hvis du går tilbake en side, så står det der Anonymkode: 5cac2...c51
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #587 Skrevet 1. september 2016 1 time siden, Cershae skrev: Hvor ser dere episodene? Watchtvseries og jeg er på episode 2 nå. Så bra at Simon faktisk har tæl som svarer moren til Farrah. Personlig så skjønner jeg ikke hvordan noen holder ut med de to damene. Michael er vel den eneste fornuftige der. Har ikke farrah en søster til? Anonymkode: cec25...b2c 1
Lady Skrevet 1. september 2016 Forfatter #588 Skrevet 1. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Watchtvseries og jeg er på episode 2 nå. Så bra at Simon faktisk har tæl som svarer moren til Farrah. Personlig så skjønner jeg ikke hvordan noen holder ut med de to damene. Michael er vel den eneste fornuftige der. Har ikke farrah en søster til? Anonymkode: cec25...b2c Joo, hvor har det blitt av henne? Kanskje hun ikke orker å ha noe med dem og gjøre
SoftKitty Skrevet 1. september 2016 #589 Skrevet 1. september 2016 6 timer siden, HappyTear skrev: Og var det bare jeg som reagerte at Amber og familien var på ridetur, og INGEN brukte hjelm? Jeg reagerte også på det. Og hesten til Amber flyttet seg litt til siden pga det lå noe på bakken (stein eller hestebæsj eller noe) og hun bare "Mine's trying to run!!!" altså... ikke ri da hvis du er SÅ usikker..det er et dyr, ikke en robot liksom
HappyTear Skrevet 2. september 2016 #590 Skrevet 2. september 2016 9 timer siden, SoftKitty skrev: Jeg reagerte også på det. Og hesten til Amber flyttet seg litt til siden pga det lå noe på bakken (stein eller hestebæsj eller noe) og hun bare "Mine's trying to run!!!" altså... ikke ri da hvis du er SÅ usikker..det er et dyr, ikke en robot liksom Ja, tror ikke de er så hestevante. Må si at jeg kanskje hadde foretrukket å gå på bane noen runder først for å bli vant for helt nye
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #591 Skrevet 2. september 2016 Herregud som han Tyler syter om kravet til Teresa! Han var faktisk villig til å miste kontakten med barnet sitt for å kunne prate om adopsjonen når han ville. For en idiot! Det var jo ikke noe i veien for å prate, bare ikke foran kameraene. Og jeg sliter med å tru at Maci ikke visste om graviditeten. Ikke etter barn nummer tre. Jeg er så glad på Ambers vegne at hun har utsatt bryllupet. Matt virker kontrollerende overfor henne. Da Heather spurte Amber hvordan hun har det, var det matt som svarte. Hva var det han tatoverte over som måtte skjules? Har Farrah operert rumpa si? Den er jo større enn noengang. Anonymkode: cec25...b2c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #592 Skrevet 2. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud som han Tyler syter om kravet til Teresa! Han var faktisk villig til å miste kontakten med barnet sitt for å kunne prate om adopsjonen når han ville. For en idiot! Det var jo ikke noe i veien for å prate, bare ikke foran kameraene. Og jeg sliter med å tru at Maci ikke visste om graviditeten. Ikke etter barn nummer tre. Jeg er så glad på Ambers vegne at hun har utsatt bryllupet. Matt virker kontrollerende overfor henne. Da Heather spurte Amber hvordan hun har det, var det matt som svarte. Hva var det han tatoverte over som måtte skjules? Har Farrah operert rumpa si? Den er jo større enn noengang. Anonymkode: cec25...b2c Jepp. Om hun har tatt silikon eller Brazillian butt lift vet jeg ikke, men noe er uten tvil gjort. Men Farrah er jo så overoperert det er trist. Tatt tre puppeoperasjoner, restylane, botox, nosejob, chinimplants osv. Anonymkode: 92c09...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #593 Skrevet 3. september 2016 Farrah behandler Simon som en liten unge. "ikke gå på teppet mitt, vask hendene dine her og ikke der ute" Ok, hun vil ikke han skal på på teppe med sko, men hvorfor må hun alltid høres så sur og bitchy ut? Anonymkode: 5cac2...c51
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #594 Skrevet 3. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Farrah behandler Simon som en liten unge. "ikke gå på teppet mitt, vask hendene dine her og ikke der ute" Ok, hun vil ikke han skal på på teppe med sko, men hvorfor må hun alltid høres så sur og bitchy ut? Anonymkode: 5cac2...c51 Herregud! Hadde jeg hatt en sånn venninne hadde jeg holdt meg langt unna huset hennes. Men jeg skjønner ikke hvorfor folk i USA går inn med sko. Hos Maci hadde de til og med sko på senga. Anonymkode: cec25...b2c 1
Lady Skrevet 3. september 2016 Forfatter #596 Skrevet 3. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: O.G? Anonymkode: 7301a...3a3 Original Girls
Lady Skrevet 3. september 2016 Forfatter #597 Skrevet 3. september 2016 Den 2. september 2016 at 10.59, AnonymBruker skrev: Jepp. Om hun har tatt silikon eller Brazillian butt lift vet jeg ikke, men noe er uten tvil gjort. Men Farrah er jo så overoperert det er trist. Tatt tre puppeoperasjoner, restylane, botox, nosejob, chinimplants osv. Anonymkode: 92c09...a9c Hun ser så fæl ut nå 😔 Hun var naturlig søt før alle operasjonene.. Trist 1
Gjest Rose11 Skrevet 3. september 2016 #598 Skrevet 3. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Farrah behandler Simon som en liten unge. "ikke gå på teppet mitt, vask hendene dine her og ikke der ute" Ok, hun vil ikke han skal på på teppe med sko, men hvorfor må hun alltid høres så sur og bitchy ut? Anonymkode: 5cac2...c51 Ja, så skal hun bestemme at han skal drikke vinen NÅ! Hadde aldri orket å være sammen med ho der.
LeilaS Skrevet 6. september 2016 #599 Skrevet 6. september 2016 Den Saturday, September 03, 2016 at 16.23, AnonymBruker skrev: Herregud! Hadde jeg hatt en sånn venninne hadde jeg holdt meg langt unna huset hennes. Men jeg skjønner ikke hvorfor folk i USA går inn med sko. Hos Maci hadde de til og med sko på senga. Anonymkode: cec25...b2c Jeg har familie i USA og det er visst helt vanlig med sko innendørs. De glor jo rart på meg når jeg tar av meg skoa liksom, men jeg orker ikke å gå med sko innendørs. Men har episode 4 kommet ut eller?
Linnpinn9 Skrevet 6. september 2016 #600 Skrevet 6. september 2016 (endret) Nå har jeg fått sett den siste episoden og herregud, eneste Farrah gjør er å bitche og klage på Simon. Alt han gjør er jo galt! Hvorfor gidder han en slik kjeftesmelle?! "Hold kjeft da. Jeg kjører!" Han er jo kjekk og har vel ikke noe problem med å finne seg damer akkurat. Skjønner ikke hvorfor han gidder. Endret 6. september 2016 av Linnpinn9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå