Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke diskutere episodene istedet for å hele tiden spørre om hvor dere finner episoden? De finnes vel som regel på de samme sidene og kommer ut når de kommer ut...

OT: Jeg er en av få som ikke liker Caitlynn og Ty.. synes de er så irriterende og kjedelige. De er nok de på showet med vanskeligst barndom så synes synd på dem for det, men misliker så mange av scenene deres.

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, SoftKitty skrev:

Kan dere ikke diskutere episodene istedet for å hele tiden spørre om hvor dere finner episoden? De finnes vel som regel på de samme sidene og kommer ut når de kommer ut...

OT: Jeg er en av få som ikke liker Caitlynn og Ty.. synes de er så irriterende og kjedelige. De er nok de på showet med vanskeligst barndom så synes synd på dem for det, men misliker så mange av scenene deres.

Enig. Kjedelig å lese flere innlegg som kun handler om "hvor kan jeg se det hen?" Der du så det sist 

Men må si meg enig angående C og T. Synes også de er litt kjedelig å se på. Merker jeg er litt lei. Hvert fall alt Carly pratet. Noen ganger bare spoler jeg over de sine scener. Liker å følge Amber og Maci :)

Anonymkode: 92c09...a9c

Skrevet

Hva skjer nå da? Forsto det slik at Farrah nekter å jobbe med MTV mer? Noen som fikk med seg grunnen? 

Haha måtte le høyt når Farrah syntes 13000 dollar for en forlovelsesring var for billig! Altså...:klaske:

Anonymkode: 1b331...556

Skrevet

Jeg har ingen venner som følger med på dette slik jeg gjør det. er kjempe hekta!
Er veldig bekymret, men også irritert på Amber. forstår ikke at hun kan være med en slik mann. Veldig synd at hun ikke ser det.. hvordan han egentlig er. Er ikke kjempefan av henne, men synes godt hun kunne funnet seg en skikkelig mann, som tok godt vare på henne. Har selv aldri hatt så mye i mot Gary/gery?. Synes han er flink med datteren, og forstår egentlig litt at han holder igjen, selv om det ikke er helt riktig.

Skrevet

Trodde vi skulle få se frieriet til Taylor og Maci jeg :cry3: Nei neeeida! :snurt:

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer nå da? Forsto det slik at Farrah nekter å jobbe med MTV mer? Noen som fikk med seg grunnen? 

Haha måtte le høyt når Farrah syntes 13000 dollar for en forlovelsesring var for billig! Altså...:klaske:

Anonymkode: 1b331...556

Farrah er helt på trynet. Herregud, hvem orker å være sammen med en slik dame? :klo:

Gjest Carrie_
Skrevet

Jeg har sluttet å se på dette programmet pga Farrah, jeg blir rett og slett i dårlig humør av henne! 

Skrevet
10 timer siden, Sitronmelis skrev:

Trodde vi skulle få se frieriet til Taylor og Maci jeg :cry3: Nei neeeida! :snurt:

Det trodde jeg også! Satt å ventet på frieriet under hele den siste episoden :( Synes det var ganske dårlige episoder til å være de siste egentlig.. Ikke noe avsluttende eller noe nytt som var spart til sist. Bare kjedelig.

Skrevet
20 minutter siden, Lady skrev:

Det trodde jeg også! Satt å ventet på frieriet under hele den siste episoden :( Synes det var ganske dårlige episoder til å være de siste egentlig.. Ikke noe avsluttende eller noe nytt som var spart til sist. Bare kjedelig.

Enig.. Nå gleder jeg meg bare til Teen mom 2 starter igjen! :danse: Får håpe vi får se frieriet til Cole og Chelsea da! :):rodmer:

Skrevet
18 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Enig.. Nå gleder jeg meg bare til Teen mom 2 starter igjen! :danse: Får håpe vi får se frieriet til Cole og Chelsea da! :):rodmer:

Ja! 😃 Har du sett klippet de har lagt ut fra den sesongen? Herregud, Jenelle har enda en ny kjæreste og han har nettopp sittet inne for vold... Hun er bare ikke sann. Hvordan er det mulig å inngå ene forholdet etter det andre med alle de taperne? Virker ikke som hun er i stand til å tenke relasjonelt? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Lady skrev:

Ja! 😃 Har du sett klippet de har lagt ut fra den sesongen? Herregud, Jenelle har enda en ny kjæreste og han har nettopp sittet inne for vold... Hun er bare ikke sann. Hvordan er det mulig å inngå ene forholdet etter det andre med alle de taperne? Virker ikke som hun er i stand til å tenke relasjonelt? 

Åh gleder meg så til å følge Chelsea og Aubrey, de er mine favoritter! :) Jaa, kan bare ikke tro at hun fortsetter i den samme onde sirkelen med disse kjærestene sine! Hun hadde hatt meget godt av å være singel en GOD stund, eller i det minste fått seg en ORDENTLIG kjæreste som klarte å oppføre seg. Virker bare som hun tar det første hun ser, og godtar det.

Skrevet

Når Barb sier at det er den verste kjæresten Jenelle har hatt noen sinne så er vi nok in for a treat! 

Skjønner ikke hvordan det er mulig å finne så dårlige kjærester hele tiden! Siden de startet å filme Teen Mom har hun jo vært sammen og forlovet/gift med Andrew, Kieffer, Josh, Gary, Courtland, Nathan og nå David .. Er det mulig? At hun fortsatt har foreldrerett for Kaiser er for meg et under. Stakkars stakkars barn som aldri kommer til å få et normalt liv. Et liv hvor slåssing, drikking og dop er normen. 

Skrevet
Den 24.2.2016 at 13.01, Lady skrev:

Jeg får helt fnatt av den dama! Altså, lærer hun aldri? Hvorfor ender hun alltid opp med volds menn og kriminelle? Hun kommer ALDRI til å få omsorg for Jace, for det er vel mora som har det enda? Hvis mora plutselig dør i en ulykke, så blir nok Jace adoptert bort.

Anonymkode: 37bed...9b0

• Liker 2
Skrevet

Farrah er morsom. Vil ikke ha barn med Simon uten ring på fingern. Jeg mener, hun er jo alenemor! 

Anonymkode: cec25...b2c

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Farrah er morsom. Vil ikke ha barn med Simon uten ring på fingern. Jeg mener, hun er jo alenemor! 

Er ikke det fordi barnefaren døde da....? 

Uansett, kanskje hun har lært at det ikke er lett, og nå vil hun gjøre det på "riktig" måte? Det sagt, måten hun presser han til å gifte seg er sinnsyk. Og da de var på ringshopping... omg

Anonymkode: b38db...45b

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det fordi barnefaren døde da....? 

Uansett, kanskje hun har lært at det ikke er lett, og nå vil hun gjøre det på "riktig" måte? Det sagt, måten hun presser han til å gifte seg er sinnsyk. Og da de var på ringshopping... omg

Anonymkode: b38db...45b

Hun nektet å ha noe med barnefaren å gjøre mens han levde. 

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke flere episoder? :( Det var få.  Jaja, får bare vente til TM 2 begynner. 

Anonymkode: 37bed...9b0

Skrevet (endret)

Jeg vet det er feil å sette diagnose på folk,  Farrah må da ha en slags form for personlighetsforstyrrelse eller noe?  Hun er en tikkende bombe og kan eksplodere av ingenting. Måten hun eksploderte på Larry var jo helt hårreisende å se. Hun var vemmelig. Det han sa var helt riktig "du hadde ikke blitt en stjerne uten Teen Mom" Det kan virke som Simon bare er sammen med henne pga penger og fame. Han virker jo skikkelig lei mange ganger. Da de skulle se på ring. Herregud!  "Disse er alt for billige og jeg må ja den dyreste" Stakkars mann!!

Endret av smalls
  • Liker 3
Skrevet

Kommer det episode med Dr Drew?

Lurer på om Simon kommer til å fri til Farrah? Noe sier meg at det ikke vil skje :fnise: Kanskje vi slipper å se trynet til Farrah i neste sesong. 

Anonymkode: 92c09...a9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...