Gå til innhold

Litt hjelp til gjestegave


Snuppelura88

Anbefalte innlegg

Hehe, nå har jeg lett meg frem og funnet min perfekte gave, og det blir ikke dette, jeg hadde tenkt å takke for fine tilbakemeldinger, men når jeg leser nedover her så må jeg bare le. Noen gir jo fine tilbakemeldinger så takk til dere, men resten høres jo ut som noen sure muser som ser sitt snitt til å spre litt galle bak et tastatur. Offa mæ for noen damer! :fnise::fnise::fnise:

Du må gjerne tro jeg er sur, det er jeg langt i fra. Likevel synes jeg gjestegaver er noe forbaska tull, og jeg hadde ikke blitt glad for en plante eller en pakke frø. Altså, bare, nei. Bruk heller pengene på noe mer fornuftig, eller enda bedre, spar dem. Det er faktisk sagt i aller beste mening.

Anonymous poster hash: d777a...c26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjestegave er en fin idé, men personlig synes jeg det blir litt tullete. Jeg liker plantetanken din, men de to bryllupene jeg skal i i år krever begge fly og bil, så tror jeg hadde latt den stå pent igjen. Hadde faktisk ikke hatt noe egnet sted å ha planten heller, og ville syntes det var en litt kjip greie hvis dere kom på besøk og planten ikke var her... . Det er min tanke da. Men posen med den lille busken du viste var veldig søt.

Den fineste gjestegaven jeg har fått var en liten pose med lokale produkter fra stedet vi var på (dette var et bryllup i utlandet). Litt vin, lokale kjeks, litt oliven fra stedet og en fersk appelsin brudeparet hadde plukket selv :) og Alle fikk en liten pose utlevert kvelden før bryllupet, og slapp på den måten å bære på noe som helst, pluss at det var noe alle fikk glede av.



Anonymous poster hash: 2ff6f...a2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...