Hunmedham Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg skal overraske mannen min med en uvanlig lunsjdate. Noen som vet hvor man bør gå i Oslo dersom man vil sitte usjenert? Altså slik at det går an å beføle nokså frekt ved bordet? Det må ikke være andre bord tett inntil og bordet må gjerne være sånn plassert at det ikke er bra innsyn. Finnes det slike steder? Det er kanskje tråder på forumet om diskrete kafeer/restauranter/kaffebarer, men jeg har ikke funnet dem.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Jeg lurer også på det så jeg kan unngå disse stedene. Husk å vask dere på hendene før dere tar på møbler os.v. etterpå.. Hvis det er et spisested liksom. Anonymous poster hash: f2e25...250 7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Av hensyn til de ansatte ville jeg kanskje ikke gjort dette. Det er f.eks vanlig at servitøren kommer bort for å fylle vannglass, da er det ikke så koselig å avbryte forspillet deres. Anonymous poster hash: 42f0f...ffd
Hunmedham Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2015 Jeg nevnte ingenting om å fjerne/åpne klær. Jeg kan ikke tenke meg at det går an å gjøre slikt på noen restauranter. Det jeg ønsket tips om var restauranter der det er mulig å gå temmelig langt - utenpå klærne - og samtidig være usjenert. Rart hvis ingen andre har tenkt tanken.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Jeg nevnte ingenting om å fjerne/åpne klær. Jeg kan ikke tenke meg at det går an å gjøre slikt på noen restauranter. Det jeg ønsket tips om var restauranter der det er mulig å gå temmelig langt - utenpå klærne - og samtidig være usjenert. Rart hvis ingen andre har tenkt tanken. Jeg skjønte det, men mener likevel det lett kan bli upassende. En servitør kan overhøre mye. Hadde jeg vært på jobb og to satt og snakket ekstremt dirty hadde jeg blitt ganske utilpass. Anonymous poster hash: 42f0f...ffd 2
Hunmedham Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2015 Jeg skjønte det, men mener likevel det lett kan bli upassende. En servitør kan overhøre mye. Hadde jeg vært på jobb og to satt og snakket ekstremt dirty hadde jeg blitt ganske utilpass. Anonymous poster hash: 42f0f...ffd Sukk... DET er altså poenget. Jeg spør om det kanskje finnes noen som vet om steder der man kan sitte så usjenert at det går an å snakke litt dirty, ta litt på, fyre litt opp UTEN at noen blir utilpasse. Jeg spør IKKE om hva andre synes om å sexflørte med sin ektemann på en surprise-date. Jeg spør IKKE om noens råd om hva servitører måtte føle. Og jeg trenger ingen veiledning i hva som passer seg. Jeg er i stand til å vurdere dette godt selv. Derfor - jeg vender tilbake til utgangspunktet og spør: Jeg skal overraske mannen min med en uvanlig lunsjdate. Noen som vet hvor man bør gå i Oslo dersom man vil sitte usjenert? Altså slik at det går an å beføle nokså frekt ved bordet? Det må ikke være andre bord tett inntil og bordet må gjerne være sånn plassert at det ikke er bra innsyn. Finnes det slike steder? Hvis ingen kan hjelpe, er det bare å ti stille og la denne tråden synke og dø på forumet. Hvis noen derimot skulle ha tips som er on topic, blir jeg glad.
-jk- Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 (endret) . Endret 20. desember 2015 av -jk-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå